My week. 21 i 2014.

Det har været en blandet uge. med både aftaler i biografen og tid til at slappe af. En helt perfekt uge, hvis i spørg mig. Jeg har været totalt doven i den her uge. For jeg her hverken haft lyst til at blogge det store eller læse. Hvilket måske ikke er særlig godt, når der hele tiden kommer nye bøger som jeg skal anmelde. Men jeg skal nok nå det, og der er kun en lille månes tid til sommerferien. Så der håber jeg at jeg får læst en masse bøger 🙂

Fotor052671141

Mandag: Min veninde og jeg var i lyngby. Hvor vi var inde og se Grace of Monaco. Som er en ret smuk film. Det var en rigtig hyggelig aften. Og jeg håber at det ikke bliver sidste gang at vi er til sådan nogle vip forprimer aftner

Torsdag: Var Jimmy og jeg i biografen. Hvor vi så X-Men: Days of Future Past i 3D. Det var en super fed film, og noget helt andet end Grace of Monaco

I weekenden: Tog jeg hjem til Jimmy. Da han havde fødselsdag om lørdagen. Det var en okay weekend, specielt om lørdagen og søndagen. Men jeg kan godt mærke at jeg snart trænger tilen weekend, hvor jeg er hjemme. Om søndagen tog jeg tidligt hjem så jeg kunne nå og stemme. Aften brugt jeg på at slappe af, blogge imens tvet kørte med DR! så jeg kunne følge med i valgte.

Jeg håber at i alle har haft en fantastisk uge 🙂

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

