X-Men: Days of Future Past. 3D

Untitled-1

Hjemmeside  Kino  Imdb

Vidste du at? Including his cameo in X-Men: First Class (2011), this will be Hugh Jackman‘s seventh portrayal of Logan/Wolverine, raising his own record for the most times a comic book character has been played by the same actor in theatrical films. He will also be the only actor to appear in the entire X-Men film series.

Fra jeg så den første X-Men film har jeg elsket X-Man. Jeg synes at de er super fede, på så mange måder, og jeg tror at det var dem, der gjorde at jeg fik øjene op for superhelts film/tv serier. Som jeg har set op til flere af siden hen. Jeg har efterhånden set en del Marvel film og jeg synes altid at de er gemeneført og fantastik lavet, om det så bare hanler om en super helt, eller en hel gruppe som i X-man og Avengers. Der for var jeg også spændt på at se, hvordan den her film vil være. Og jeg blev bestemt ikke skuffet.

Der er virkelig mange skuespillere med. For vi springer frem og tilbage i tiden. Så vi ser både de skuespillere der var med i de  første og dem der var med i X-Men: First Class, og sidst men ikke mindst var der også en del nye ansigter. Både mutanter og mennesker. Mange af dem er helt fantastiske, og jeg elsker at se James McAvoy og Jennifer Lawrence, i deres roller. De er nogle af de skuespillere som jeg beundrer, på hver deres måde Og jeg håber at Raven / Mystique, får sin egen film. For jeg synes at hun har en spændende personlighed, og jeg elsker at vi får lov til at se mere af hendes barndom, og hvordan hun var som ung. 

Der var som sagt også en del nye ansigter, og jeg lagde specielt mærke til to. Peter Dinklage, som jeg er helt vild med fra Game of Thrones, og det var sjovt at se ham i en rolle som den her. Evan Peters, har jeg ikke set før, Men jeg elsker ham i filmen. Detsvære ser vi ham ikke i særlig meget i den. Jeg håber at vi får lov til at se mere af ham, som superhelt i de kommende film. For hvis rygterne er rigtige så vil der komme to mere med Channing TatumSom jeg er ret spændt på at høre mere om dem. Og jeg vil holde øje med de nyheder der vil komme med dem. Både Peter Dinklage og Channing Tatum er nogle skuespillere, som jeg beundre for deres arbejde, og jeg glæder mig til at se mere til dem. Dog ved jeg ikke om vi får lov til at se Peter Dinklage, i flere X-Man film. Men man kan jo håbe. 

Fotor0525203231

Alt i alt synes jeg at det var en rigtig god film. Den lever fuldt op til mine forventninger, og jeg er glad for at jeg fik set den i biffen og i 3D. Den skifter jo som sagt i tiden. Og jeg synes enlig at de klare det meget godt. Selv om at jeg blev lidt forivret, når de lige skete. Men som Jimmy sagde, så kan man se, det ved at de har gjort det sådan at det er mørkt i den tid vi er i filmen. Og lyst når de er tilbage i tiden. Jeg synes at det er ret genialt, og jeg elsker at vi for lov til at se, de forskellige personer forhold til hinanden, og få lidt mere viden om, hvordan de var i deres yngre dage. Jeg har ikke læst tegneserierne. Men jeg kunne godt finde på at gøre det, for at få mere viden.

Da filmen var færdig fik jeg helt lyst til at gense de første X-man, og jeg vil bestemt anbefale at se filmen, hvis i er vilde med de X-Man film der er, samt superhelte og masser af action og fede effekter. Og jeg kan godt forstå at de her film er så populære som de er. For de har det hele og det er både en film for mænd og kvinder. stjerner

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

