Blog Challenge. 24 Maj

Fortæl om dine barndomsminder. 

Jeg har tænkt en del over det her indlæg. For jeg kan ikke huske så meget fra min barndom. Næsten ingen ting. Det eneste jeg kan huske er at jeg har levet i en tryg og kærlig familie på min mors side. Og at vi har flyttet en masse rundt. Har boet over 14 forskellige steder. Så jeg har altid set min mormor og morfar hjem som mit barndoms hjem, da vi altid har fået lov til at komme der.

Der har også været del ferier i min barndom. Både i udlandet i de senere år af min barndom, specielt har vi rejst meget til Sverige. Hvor der var spejder stemning over ferierne, fordi vi var afsted med min mors gamle spejder venner, og deres familier. Vi var 3 familier. Hvor vi var 9 børn. Vi fik altid lov til at lege i skoven og nærmest passe os selv. Selv om det måske ikke altid var et hit for mig den gang. Så smiler jeg altid når jeg tænker tilbage på dem i dag. Men der har også været nogle i Danmark. Her på billedet er hele min mors familien afsted på cykel tur i  uger, hvor vi cykle tværs i gemmen Jylland. Det er mig med den røde cykle hjemmel OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Noget af det jeg også husker er alle de dyr vi har haft. Hvor af de fleste var burdyr. Alt fra dværghamster til undulater. Min lillesøster og jeg elskede vores dyr, men min mor har nok været lidt trætte af dem, da det alt ente med at det var hende der skiftet buerne. Vores seneste dyr vi havde var hunden Dina. Som vi desvære ikke havde så længe da den var syg.

Hvad har i af dejlige barndoms minder?

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

 

Skriv et svar

