Blog Challenge. 21 Maj

Min mobil-telefon.

I August sidste år, købte jeg en ny telefon, som jeg stadig har i dag. Det er min tredje HTC mobil. Jeg er stadig glad for den. For den her hurtig, har god lyd og det hukommelse plads, som jeg har brug for. Også elsker jeg den røde farve.

Detsvære er kamerat virklig dårligt på den, hvilket jeg er ret skuffet over. For det var det jeg fokoseuret på, da jeg skulle vælge en ny mobil, og alle havde sagt at det var det bedste kamera af de nye mobiler, der var nye på det tidspunkt, hvor jeg købt den. Men hos mig kommer der sådan nogle lyserøde. skarpe blå farver frem, når jeg prøver at tag et billede, hvis der er lidt mørkt i lokalet, eller et sjovt lys skær, og det er virkelig træls!

Så der for har jeg også overvejet at købe en ny mobil, da jeg bruger kameraet, til bloggen og i hverdagen. Jeg har prøvet at gendanne. Men det har ikke hjulpet. Hvis jeg køber en ny. Bliver det enten en Sony, eller en Samsung. Men jeg er super glad for telefon, så jeg vil være ked af, at skulle af med den. Så vi må se hvad der sker.

Hvilken telefon har du?

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

 

One thought on “Blog Challenge. 21 Maj

Skriv et svar

