Blog Challenge. 19 Maj

5 ting du tiltrækkes mest ved det modsatte køn.

Jeg havde enlig planer om at skrive 5 ting, som sådan noget med humør, gensidigt respekt, osv. Men da jeg læste det ordnligt, kunne jeg se at ordet tiltrækkes står i steningen, og det forbinder jeg med det yder. Så jeg måtte lige tænke min liste om ingen. Men det gør nu ikke noget, for hvem vil ikke gerne kigge på noget lækkert fra morgenstuen af 😛

Smukke øjne:
Noget af det første jeg kigger hos en fyrs øjne. specielt elsker jeg, hvis de er blå og har et humoristisk glimt i øjet. Jeg til gengæld hader jeg når øjne er er kolde og ondskabsfulde. Det er heldigvis ikke så tit man ser det i dag.

Smilet:
Jeg kan blive helt blød i knæene, hvis jeg ser en fyr smile. Et smil betyder altså meget! Om det så er et sødt generet smil, frækt eller et selvglad smil, er stor set lige meget for mig, jeg synes at det er lige tiltrækkende når en fyr smiler. Og hvem vil ikke hellere se på en fyr der smiler end en der går og er sur. 

Den nørdede type:
Før i tiden så jeg meget krimi serier. Og når de var et helt hold med flere fyre på, var det altid den nørede type jeg faldt for i serien. I alle de forhold jeg har haft, har fyren også kunne et eller andet med en pc. Så der må åbenbart være eller andet ved det. Hvilket er lidt sjovt at tænke på.

PicMonkey Collage

De viking agtigt typer:
Det er ikke kun den nørede typer jeg kan falde for. Jeg kan også sidde og savle over de mænd der er viking atigie typer. Altså mænd med halv langt hår, og værtlænet overkroppe. Jeg ved godt at der stor set ikke, er sådan nogle typer på gaden i det her århundrede. Så der for er det lækkert at vi får lov til at se dem i film eller i tv serierne.

Hår:
Jeg kan godt lide fyre med hår. Specielt dem med der har lidt halvt langt hår. Men det skal altså sidde godt. Det er ikke noget der bare skal hænge og se sjusket ud. Men sådan noget kort hår er også pænt. Jeg synes ikke at det er pænt til mænd når de er skaldede, med minder det er fordi de har måne.

Turn off:
Der er også en del ting der er Turn off hos mig når det kommer til fyre. Fx kan jeg ikke lide piercinger og meningsløse tattoos. Det kan øldelægge det hele, hvis en fyr ellers ser godt ud. En fyr med for meget hår på kroppen, bumser eller skæg, kan det også få mig til at lede efter en anden fyr. Det samme er, hvis en fyr ryger eller lugter. Jeg vil heller aldrig gå ud med en fyr, der synes at utroskab er okay eller at de synes at det er okay at man ikke er ærlige over for en.

Jeg har ikke så mange krav til en fyr, så længe de har nogle lunde styr på live, har humør, og gensidigt respekt. Er det nok for mig. Så hvis kemien er der er det nok til at jeg vil give det en chance.

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

 

Skriv et svar

