Blog Challenge. 17 Maj

Set nedefra

PicMonkey Collage

Det her billede blev taget på den seneste (hvis man ikke tæller sverige med i 2012, hvilket jeg ikke gør, da jeg har været i Sverige i en del gange nu) ferie i udlandet. Som var i Egypten med hele familien. Det var ekstremt dejligt sted, og billedet blev taget da jeg lå flød på deres ligge stole med en god bog. Jeg savner at tag ud og rejse, og jeg vil vildt gerne ud og opleve flere steder. Men jeg synes at det er svært at spare op, når man kun er på su og bor alene. Så jeg håber at vejret til sommer bliver lige som sidste sommer, så jeg kan kan nyde den hjemme i Dk. 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

 

4 thoughts on “Blog Challenge. 17 Maj

    • Det var så lidt 😀 Skulle det være en anden gang 😉 Jeg sad selv og dag drømte mig tilbage til ferien, da jeg så mappen igennem. Tror at Jimmy blev lidt træt af mig og mit se skat det var. Når der kom et eller andet billede. Hvis du vil se de andre billeder jeg tog af ferien, ligge de i mine albumer på facebook med navnet Egypten 2011 🙂

    • Det var det også 😍 det er en af de bedste ferier jeg har været på! Vil så gerne tilbage der til. Hvis du forresten vil se flere billeder fra ferien er det de to albumer på Facebook der hedder Egypten 2011 🙂

Skriv et svar

