Nyt til hylden #13

I de her indlæg vil jeg vise jer de bøger, som jeg har fåret ind af døren.  Det er både bøger som, jeg har fået, bøger som jeg selv har købt, og dem som jeg har vundet . De her indlæg kommer ikke på noget bestemt tidspunkt. Men løbende alt efter, hvornår jeg modtager nogle bøger.

PicMonkey Collage PicMonkey Collage1

 

Købt:

  • Gustav – Mit sande jeg af Nikolaj Vraa. 150 kr i Kvickly
  • Blomsternes hemmelige sprog af Vanessa Diffenbaughs. 150 kr i Bog & Idé.
  • Krebsen af Cathrine Dahl. 20 kr i Bog & Idé.

Bøger fra forlag osv: 

  • Mig før dig af Jojo Moyes. Fra Rosinante & Co
  • Tryllebundet af Sylvia Day. Fra Politikens Forlag
  • Den forkerte giraf af Maise Njor Fra Gads Forlag
  • Der er bare ikke rigtig nogen af Ventilen. Fra Ventilen
  • Divergent – Den officielle guide. Fra Alvilda. Anmeldt.
  • Glasbørnene af Kristina Ohlsson. Fra Alvilda
  • Profetiens kald af Mette Bundgaard Laursen. Fra Facet.
  • Skyggernes spil af Mette Bundgaard Laursen. Fra Facet.
  • Skæbnens valg af Mette Bundgaard Laursen. Fra Facet.

 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

