En uge med video og lyd

I løbet af Maj har vi i skolen haft nogle dage, hvor undervisnengen har stået på video og lyd, Et ret interessant fag, hvis du spørg mig. Så der for synes jeg også at det er lidt trist at vi kun har haft en uge om det. Vi har siddet med programmet  Adobe Premiere Pro CS6, som kan en hel masse når det kommer til video og lyd. Vi skulle først følge en opgave, som alle blev enige om at den var alt for ringe i både med forklaringen til, hvad vi skulle gøre og billedekvalten. Selv vores lære gav os ret i det det vi sagde om den.

Senere hen fik vi en opgave, hvor vi skulle lave vores egen video. Som vi skulle vise for klassen den sidste dag vi havde det. Jeg synes at jeg lærte meget mere af programmet på den måde, og jeg synes at det var ret sjovt at lave en video. Vi måtte selv bestemme, hvordan den skulle være. Så jeg tog en af Micheals Jacsons nye sange, der ikke har fået nogle musikvideo. Jeg lavede selv en form for en musik video, og jeg synes at min video blev ret god. Dog lidt lang, men selve sangen er også ret lang. 

^^ Den originale 

^^ Det jeg har lavet

Jeg synes selv at den blev ret fin, når man tænker på at det er første gang at jeg sidder med programmet. Jeg synes at det er sjovt at lave det, og hvis jeg havde et ordentligt kamera, tror jeg også at jeg havde lavet videoer til bloggen. Jeg håber at i kan lide den.

Har i enlig siddet og rodet med jeres engen videoer, og hvad bruger i til at filme med, hvis i selv laver dem? 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

