Blog Challenge. 10 Maj

Hvordan er vejret, hvor du er?

IMAG2928

Det er ret kedeligt som i kan se på billedet. Det har været kedeligt hele ugen. Med regne dage, hvor det har regnet on/off. Jeg håber bare at det bliver overskydet i dag, for jeg skal ned i byen og møde nogle tidligere venner. Hvor vi skal handle ind til Eurovision Song Contest, som jeg skal se med dem. Jeg skal cykle hjem til hende hvor det bliver holdt. krydser finger for at der ikke kommer noget regn i dag.

Jeg håber at i får en god lørdag 🙂 

 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

 

4 thoughts on “Blog Challenge. 10 Maj

    • Det håber jeg 😀 Jeg savner lidt varme, og mere stabile dage.

      Den var rigtig hyggelig med mine tidligere venner. Det så også ud til at dig og søren have en rigtig hyggelig aften 🙂 Det regnede da jeg skulle hjem med cyklen. Men et vennepar var i bil, og jeg kunne heldigvis få et lift af dem 😀

      knus ❤

Skriv et svar

