Divergent – Den officielle guide af Veronica Roth

Anmeldes til bøge1rForlaget skriver“Tænk dig godt om, før du vælger. Fremtiden tilhører dem, der ved, hvor de hører til. Med mindre du er en DIVERGENT.” Kom helt tæt på DIVERGENT-fænomenet. Den officielle guide er spækket med billeder og baggrundsstof, der udforsker hver af de fem faktioner: Puritanerne, Sanddru, Pacifisterne, Intelligentsia og Skytsenglene.

Læs alt om aspiranterne: Tris, Caleb, Molly, Christina, Peter, Albert og alle de andre. Kom ind under huden på faktionslederne: Four, Eric, Max, Jeanine, Natalie, Andrew og Marcus.

Og tag med på rejsen: fra egnethedsprøven og udvælgelsesceremonien til det store spring fra hustaget og ned i skytsenglenes tilholdssted.

“Divergent”-bøgerne er oversat til 44 sprog og er solgt i 20 millioner eksemplarer. Glæd dig til de fire biograffilm!

ForlagetForfatterenGoodreadsBogpriser

Tak for bogen. som er fra Alvilda. De følgende udtryk er helt, og holdent mine egne.

Min mening:
Jeg kan rigtig godt lide de to første bøger i Divergent serien. Og jeg kan rigtig godt lide filmen. Så jeg synes at det er smart at der er blevet lavet sådan en lille guide til Divergent. Bogen har fokus på de forskellige personer vi møder i Divergent, og på de 5 faktioner. Det er en ret fed guide, hvis man gerne vil have mere at viden end det man får fra fx filmen.

Alt i alt synes jeg at det var en rigtig fin guide bog. Der var nogle super flotte billeder i, og der var en god mængde indhold af tekst på de forskellige sider. Bogen er hurtigt læst, og den giver et ret godt overblik over det univers vi befinder os i. De sidste par sider i bogen, er der op til flere sider der beskriver Skytsenglenes faktion, og der kunne jeg måske godt godt tænke mig, at der var mere om de 4 andre faktioner, da vi næsten ikke får noget at vide om dem i bøgerne eller i filmen. Men udover det var den som sagt en rigtig fin bog. Og jeg kan godt lide at der er så mange person beskrivelser i den. Om det så er en person med en stor betydning i filmen, eller om det bare er en mindre rolle. Læs bogen hvis du var glad for filmen, og du gerne vil vide mere om Divergent.  

stjerner

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

