Wow sikke en dag!

I går var jeg vildt træt efter en hård dag i skolen, for der er Roskilde mesterskaberne. Så i går og i dag skal vi være på skole fra 9-18 og. I løbet af dagen skete der 3 fine ting. Så selv om jeg var mega træt, så sad jeg stadig med et lille smil på læben, på vej hjem i bussen. Her kommer der de 3 ting der, der gjorde at jeg kunne holde humøret oppe i løbet af den:

1: I går skulle vi anbefale 3 andre bloggere. Jeg havde overvejet, hvem jeg skulle anbefale, men jeg er glad for at jeg fik taget de 3 som jeg gjorde. Jeg blev helt rørt da jeg så at Cathrine havde anbefalet min blog med nogle super søde ord i sit indlæg. Jeg kendte ikke den ene af dem, så den blog skal jeg lige have tjekket ud.

2: Jeg følger Unge læser med Rosinante&Co via Facebook, og for nogle dage siden kom de op med en bog-konkurrence. Hvor man kunne vinde en valgfri bog fra serierne soulfinders eller Paladin profetienæ. Man skulle skrive en mail og i deres kommentar fellt til opslaget hvor vi skulle skrive om vores yndlings episode fra en bog, hvor det at være ung, gør oprør mod  over for de voksne. Jeg skrev at min var fra Harry Potter og Fønixordenen , hvor de unge kæmper mod professor Nidkjær med blandt andet gruppen Dumledores armé.

Jeg skrev at jeg gerne vil have den første bog i Paladin profetienæ, hvis jeg var den heldige vinder. Og sørme så om jeg ikke vandt 😀 I går kom der et nyt opslag fra gruppen. Hvor der stod at jeg var deres heldige vinder og med en lille bid fra noget jeg havde skrevet til dem. Bogen har fået rigtig meget ros og så har jeg også hørt at den også vil blive lavet som en film. Så jeg glæder mig til at læse den 🙂 

4

3: Sidst men ikke mindst skulle vi der skriver om top ti tirsdags skrive et indlæg om, hvad for nogle forsider vi ser som kunst. Et af mine forsider blev med Månens Børn af Christina Bonde. Jeg har altid synes at bogens forside er utrolig smuk. Så selvfølgelig skulle det med blandt de top 10. Christina er på facebook, og hun havde set min link til indlægget på min facebookside og der fra delt det til sin egen væg. Udover det fik jeg også en utrolig sød besked fra hende over chatten.

Jeg var på vej hen til bussen og kom til at stoppe op midt på gaden, fordi jeg var så optaget af at læse hendes besked. for anden gang i træk kom der en masse følser frem. Blandet andet blev jeg både overraket og rørt, over at en forfatter skriver til en personligt. I lang tid vidste jeg faktiske ikke, hvad jeg skulle skriv, for jeg var bange for at det vil komme til at lyde dumt. 

Jeg var først hjemme ved 20 tiden. Så resten af aften brugte jeg på at slappe af med Eurovision Song Contest 2014 og twitte om showets forløb. Jeg synes at det var et super fedt show. og jeg glæder mig til at se det næste på torsdag og ikke mindst finalen på lørdag. 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

7 thoughts on “Wow sikke en dag!

  1. Tillykke med at du har vundet 🙂 Tænk at det var dig der vandt, vidste jeg slet ikke da jeg så den 🙂 Men fedt. Glæd dig til bogen!

Skriv et svar

