Blog Challenge. 6 Maj

Anbefal 3 blogs

Jeg synes at det er virkelig svært at finde 3 blogge. Ikke fordi der ikke er 3 jeg følger men mere fordi der er så mange, som jeg gerne vil anbefale, med hver deres personlighed. Hvis i vil se nogle af dem jeg følger, så kan i se dem ude i min menu, under de blogs jeg linker til. 

PicMonkey Collage

Cathrine og Jeanette er nogle super skønne bloggere der blogger om deres hverdag. De skriver om stor set, alt mellem himmel og jord, om store og små ting. Det er altid hyggeligt at læse deres indlæg. For de har en skøn personlighed på hver deres måde. Jeg har mødt dem, og det var en super fed oplevelse. 

Anne-Li er en ny blogger, som jeg er begyndt at følge. Så jeg kender hende ikke rigtig på samme måde, som jeg kender Cathrine og Jeanette. Men jeg synes at det virker, som om at hun har en skøn personlighed, og jeg elsker hendes små videoer, og hendes billeder fra hendes hverdag. 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

 

3 thoughts on “Blog Challenge. 6 Maj

    • Haha jeg håber at det er okay til sådan noget her 😛 Self 🙂 Jeg synes at du og din blog er rigtig hyggelig Kram ❤

Skriv et svar

