My week. 18 i 2014.

Fotor0505202424

Mandag: Min veninder og jeg var til Girls night i Lyngby. Hvor vi var inde og se The other woman. Det var en vil hyggelig dag, og mega sjov film. Det bliver besmt ikke sidst gang at jeg ser den eller er til sådan en forprimer. 

Onsdag: Tog min mor og jeg på en spontan café tur. Ret kort, men hyggelig. Bag efter gik jeg nede i byen for at kigge lidt i byens butikker. Blandt andet var jeg i bog og idé, hvor jeg havde set at der var tilbud på deres bøger.

Torsdag: Var jeg til min gynalog og det er sidste gang at jeg skal være der, og alt er som det skal være 🙂 Efter det kom min mentor til et vores ugelige møder. Sidst men ikke mindst var mine veninder og jeg på Jensens bøfhus. Jeg plejer at være vild med deres mad, men deres pulled pork smager altså ikke godt! Jeg kunne ikke spise det, og min veninde kunne heller ikke lide deres pulled chicken. Udover det fik jeg også ekstrem dårlig mave. Så det er sidste gang at jeg prøver det! Ellers var det hyggeligt, og det var rat med en fridag midt på ugen. 

I weekenden: Var jeg hjemme hos Jimmy. Om fredagen slappede vi bare af, for der var fest om lørdagen, som Jimmys bofælle holdet. Jeg kendt ikke halvdelen af dem, og jeg fik heller ikke snakket med dem. Men Jimmy, jeg og to af hans venner (som også er et kæreste par) havde det vildt sjovt, hvor vi sad. Detsvære havde jeg det dårligt, så jeg måtte gå i seng ved 23 tiden. Om søndagen var der morgen mad for de overnattene gæster, og tømmermænds afslapning resten af dagen der bestod af film, søvn, junkfood osv. 

Jeg håber at i alle har haft en fantastisk uge 🙂

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

