Blog challenge. 3 Maj

Et billede der får dig til at smile

PicMonkey Collage

Okay okay, Jeg ved godt at jeg syneder lidt her, for der er flere billeder i det ene billede. Men det er umuligt for mig at vælge et billede. De her billeder jeg har valgt, får mig til at smile fordi der høre en historie med til billedet. Eller en bestemt person.

De sidste 2-3 år er der sket rigtig mange positive ting, og det er jeg så tanknemlig for. Der er sket nogle vilde ting, som jeg aldrig troede vil komme til at opleve. Så som at komme i radioen, eller møde nogle fantastiske forfattere. Mine veninder og jeg har haft nogle skønne oplevelser, og jeg nyder den tid jeg kan få med familien i ind og udlandet. 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

 

Skriv et svar

