Blog challenge. 1 Maj

Jeg har ikke deltaget i nogle blog challenge siden sidste år. Så da jeg så Anne-Mettes tænkte jeg at det kunne være meget sjovt at deltage i den, da det er et fint  tema over den.blog1546

I dag skal vi skrive om vores sidste køb. De sidste to dage har jeg købt flere ting som jeg gerne vil vise jer:

Fotor050122258

På det første billede er der to bøger fra Bog & idé. Jeg har længe kigget efter Blomsternes hemmelige sprog, Så det var lækkert at de havde den til 49 kr. Den lille bog er om mit stjernetegn krebsen, som jeg fandt til 20 kr.

På de to sidste billeder er to ting fra Føtex. Den ene er de nye flasker fra Somersby, hvor jeg købt en af hver flaske. Det sidste ting, er noget der hedder Smoothie to go. Jeg har længe kigget efter en, men der hvor jeg har set dem, har de ligget på 200-300 kr, som jeg synes var fordyrt. Da jeg så at den var på tilbud til 150 kr, var jeg ikke i tvivl om at jeg skulle eje sådan en. Så nu kan jeg lave smoothie og tag det med i skole. Sig enlig til, hvis i har nogle lækkere opskrifter. Jeg er iøvrigt hel vild med farverne.

Har i fået købt noget spændende de sidste par dage? 🙂

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

 

One thought on “Blog challenge. 1 Maj

Skriv et svar

