Dewey’s Read-a-Thon 2014 #2 Update

imageSå kom dagen hvor Dewey’s Read-a-Thon går i gang, og de læse glad personer har fundet deres bøger frem (og andet godt), hvis de har tilmeldt sig til det.

Siden kl 14, hvor det er startet har jeg afsluttet to bøger og begyndte på en ny. Jeg har kun en bog tilbage udover den jeg er i gang med, så tror at jeg har taget for lidt bøger med.

Jeg håber at I får en god lørdag og nogle gode læseoplevelser, hvis I er en af dem der har tilmeldt sig

Xoxo Marie. – Dette indlæg er skrevet fra mobilen

One thought on “Dewey’s Read-a-Thon 2014 #2 Update

Skriv et svar

