Dewey’s Read-a-Thon 2014 #1

På lørdag kl 14 starter Dewey’s Read-a-Thon. Som går ud på at man læser i 24 timer. Den Officiel tilmeldning kan ske på hjemmesiden her. Hvor der vil være konkurrencer og meget mere! jeg var med sidste år, og det var super hyggeligt. Så jeg deltager igen i år. Da jeg synes at det er en super fed måde, at få læst en masse bøger i løbet af få timer. . 

fotos_20140424070925 1

Jeg har valgt mine bøger med omhu, da jeg skal slæbe dem frem og tilbage. Så jeg har taget nogle forskellige bøger med. Sidste år fik jeg læst to bøger. Så jeg har sat et mål med at jeg skal nå 3 den her gang. Jeg har valgt de her bøger:

  • Zombie-jæger 3: Friske lig af Nicole Boyle Rødtnes
  • Divergent – Den officielle guide af Veronica Roth
  • Fordi jeg var nødt til det af Pia Kjærsgaard
  • Mig før dig af Jojo Moyes

Sidste år var jeg hjemme på kollegiet. Men i år skal jeg være hjemme hos Jimmy. Så jeg tror ikke at jeg får læst i alle 24 timer. Men han har det helt fint med at jeg læser, hvis han kan få lov til at spille på sin computer, så måske er jeg heldig at jeg kan sidde i fred med min bog 😛 Jeg vil skrive et indlæg om dagen og skrive på Twitter i løbet af døgnet.

Har du planer om at deltage i det?  

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

4 thoughts on “Dewey’s Read-a-Thon 2014 #1

  1. Det er bare skønt med sådan en kæreste, sådan er min også 😀 Der er gået mange aftener med mig læsende i sofaen og ham siddende ved computeren 😀

    • Hehe det kunne jeg godt forstille mig 😀 Vi har ikke prøvet det endnu, men jeg synes at det er en fin måde at gøre det på 🙂 Men jeg synes at det er en fin løsning:) Deltager du selv i år?

      • Det fungerer rigtig godt for os, man behøver jo ikke lave det samme for at være sammen – vi kan godt sidde og sysle med hver vore ting og stadig føle at vi bruger tid sammen .. Jeg ville så gerne delatge, men jeg har nattevagter fredag og lørdag nat, så mine vægne fritimer i løbet af Lørdag løber op i hele 4, og det er vist lidt for lidt til at det er sjovt 😛

Skriv et svar

