My week. 16 i 2014.

Gal den her uge har gået hurtigt! Jeg har haft aftaler alle dage. Det har været nogle hyggelige dage, og jeg følger at jeg stadig har haft tid til at slappe af. Vejret har været super lækkert, og jeg har været ude og nyde det. Specielt ved helligedagene. Hvor der blev gået nogle ture. Jeg vil enlig gerne have haft blogget noget mere. Men må den anden side har jeg også bare nydt min påskeferie, og det er vel også det man skal i sine ferier 🙂

Fotor042114005

Mandag: Min veninde havde fødselsdag. Så den dag var jeg sammen med hende og en anden der bor på vores gang. Det var super hyggeligt. Først sad vi og spillede Disney trivial pursuit. Bagefter tog vi op i byen, hvor vi spiste på Cafe Vivaldi. 

Tirsdag: Havde jeg en tid til frisøren. Mit hår trængte til at blive klippet da det ikke er blevet klippet siden September. Det er blevet utroligt kort, i forhold til hvad jeg plejer. Men jeg er ret glad for det. Om aften var jeg til MP3 møde. Som før hed båndmåde. De er der normalt, hver anden tirsdag. Men pga en del biograf ture og min nye uddannelse har jeg ikke været der siden Februar. Så det var godt at se dem igen. 

Onsdag: Min mentor var der om morgen. Og en gang ved middags kom Jimmy. Vi brugten dagen på at handle, og slappe af med film osv. Det var ret rart at der ikke skete det store, fordi vi havde en del aftaler de næste par dage.

Torsdag: Tog Jimmy og jeg hjem til min papfar. Min søster kom senere på aften. Så der blev rigtig hygget med det normale Familie trivial pursuit, og lækkert gril mad. Det var vildt hyggeligt, og jeg er glad for at vi fik set min papfar. Da det ikke er særlig tit at jeg ser ham.

Fredag: Vi blev og sov hos min papfar. Om morgen stod han op og bagte boller, og lave det lækkersete morgenbord. Kl 14 skulle min søster, Jimmy og jeg til påskefrokost/fødselsdag hos min mors familie. Så der var min papfar så sød at køre os hen. Det var en rigtig lækkert påske frokost, med masser af mad og alle var i godt humør. Det er lang tid siden at vi har siddet så mange til bords, men det var kun super fedt. Jimmy tog hjem. Men jeg blev hos min mormor og morfar. Hvor min onkel og hans hund også holdt påske ferie. 

I weekenden: Var jeg som sagt op hos min morfar og mormor. Vi havde nogle rigtig hyggelige dage. Hvor vi var ude og gå nogle gode ture i naturen. Blandt andet i skoven om lørdagen, med madbragte mad pakker og en tur til klitterne om søndagen. Jeg kom hjem i går, hvilket var ret rart for så havde jeg aften og i dag. Hvor jeg bare har slappet af. 

Jeg håber at i alle har haft en fantastisk uge 🙂

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

One thought on “My week. 16 i 2014.

Skriv et svar

