En tur i skoven

Fra i går til søndag er jeg oppe hos min mormor og morfar, hvor min onkel og hans hund også holder påske. I går stod den på påskefroskot/fødselsdag, da min mormor havde fødselsdag. I dag fik mormor den idé at vi skulle tag ud i skoven. Jeg fik taget nogle billeder med et kamera, som jeg har lånt af min mor og hendes kæreste. 

PicMonkey Collage

PicMonkey Collage1

Som i kan se, var vejret helt perfekt. Vi havde et kort, og fandt en sø med bord og bænke, hvor vi kunne spise vores frokost. Vi skulle bare ud og gå en “lille” tur, men den lille tur kom op på 4,6 km. Så vi var godt trætte da vi kom hjem. Men min mormor og morfar, fik da lige tændt grillen. Så den stod på grillet and. som var vildt lækker.

Jeg håber at i har nydt jeres dag og påske 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

One thought on “En tur i skoven

Skriv et svar

