Ego indlæg #1

Jeg har længe gerne vil skrive nogle indlæg, hvor det er om alt muligt fact om mig. Som kan være om alt mellem himmel og jord. Fx ynglings ting, sjove facts. Enten/eller osv. Jeg har selv nogle idéer til noget jeg gerne vil skrive om. Men hvis der er noget i vil vide om mig, så skriv det endelig i en kommentar. Så vil jeg kigge nærmere på det. De her indlæg vil ikke komme på en fast dag, men mere når jeg følger at der er noget at skrive om. Det første indlæg, vil jeg skrive lidt om de ting, som jeg kan lide eller fascineret af, og hvorfor jeg er det.

Untitled-1

 

1: De fleste af jer ved sikkert at jeg elsker ugler. Og at jeg har en del ugle ting. Hvor langt de fleste ting er noget som jeg har fået. Men udover ugler er jeg også ret vild med sommerfugle og påfugle. Pga de farver dyret kan have Specielt påfuglens blå og grønne farver er jeg helt vild med. Jeg synes at de er utrolig smukke. Og jeg kunne godt finde på at se, hvad man kan få af ting med påfugle.

2: For nogle få år tilbage var jeg helt vilde med pengviner og jeg synes stadig at de er nuttede. Det samme med delfiner. Da jeg var minder var jeg helt vild med dyret. Og jeg holdt et fordrav om det i skolen, skulle have ting med hjem fra ferien med delfiner på osv. Jeg har været så heldig at jeg for nogle år tilbage fik jeg et af mine livs ønsker i opfyldes, som var at få lov til at  svømme med delfiner.

3: Hvis jeg kunne havde jeg en kat boen hjemme hos mig. Jeg har altid været et katte menneske, og jeg synes altid at det er så hyggeligt at have dem i nærheden. Detsvære må vi ikke have kat og hund her hvor jeg bor. Så det må vente til at jeg får noget større.

4: Jeg er ret facinert af snefnug. Jeg synes at de er utrolig smukke. Og jeg elsker når der er ny faldet sne der ligger og er helt hvidt. Dog er det foråtet der er min ynglings årstid. For jeg elsker når tinge springer ud, og vi får de længere og varmere dage. jeg kan faktisk også ret godt lide efteråret og alle de smukke farver der er i den årstid.

5: Julen har altid været min ynglignshøjtid. Jeg synes at den er så hyggelig. Med alt det familie julehygge, julemusik, gaver osv. Jeg er også begyndt at kunne lide Halloween, pga alle de lys og græskarhoveder der er. Til gengæld har jeg aldrig brudt mig om Fastelavn. Da jeg ikke kan se det sjove i have kostumer på.

6: Jeg elsker lys. Og i nogle perioder kan jeg ikke få nok af det. Jeg synes at det er vildt hyggeligt at sidde med levene lys i hjemmet. Jeg kan også godt lide lys bare sådan generelt, så der for kan jeg ikke forstå de folk. Der ikke rigtig har noget lys i hjemmet. 

7: I nogle perioder kan jeg gå helt amork når det kommer til te og frugt. Te har vi altid drukket meget af i vores familie. Og det er nærmest noget jeg kan drikke på alle tidspunker i døgnet. Jeg synes at det er hyggeligt at sidde med en kop te til en film eller en bog. Her på det seneste er jeg blevet ret glad for Chai Latte. Men det er ikke sådan jeg kan drikke en hel kande af gangen. Da det bliver alt for sødt.


8: Jeg elsker farverne rød, lilla og blå. Her på det seneste er jeg også blevet rigtig glad for farven mint og en varm gylden orange. Jeg kan også godt lide den grønne lime farve. Men det er mere til sådan nogle køkken ting. Stort set næsten alle mine elektronik er røde, og jeg synes at blå er fed til en væg eller til andre større ting.

9: Lige så meget som jeg elsker at læse, lige så meget elsker jeg at se en film eller serie. Jeg synes at det kan være mega afslapnene at se på det, og jeg bruger det tit, hvis jeg gerne vil lidt væk fra hverdagen, og jeg ikke kan koncerntære mig om at læse. Jeg har altid elsket at tage billeder af alle mulige ting. Men jeg må da indrømme at jeg bruger mit kamera på mobilen en del efter, at jeg har fået Instagram og bloggen. Hehe nogle gange er mine veninder og familie, ved at blive sindsyg over at jeg altid skal gå og tage billeder. Men det må de bare leve med.

Det var mit første ego indlæg. Og jeg håber at i synes at det var sjovt at læse. Hvis der er noget i vil vide om mig. Så skriv endelig. Jeg er rimlig åben, og tit er det sjovt at skrive om, andet end det jeg selv går og tænker på 🙂

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

4 thoughts on “Ego indlæg #1

  1. Jeg kan også godt lide pingviner.
    Men det er mest på grund af at når hanpingvinen finder den hun han vil have som mage, leder han efter den perfekte sten til hende. Uanset hvor lang tid det tager ham. Hannen med den bedste sten, vinder hunnen. Det synes jeg nu altså er ret kært. 😛

    • Ej ja det må man sige 😛 Jeg vidste ikke at de gjorde det med stene. Men det er en sød tanke, også lidt sjovt at de er kommet på det. Hm gadvide, hvordan den perfekte sten er for en pingvin. 🙂

Skriv et svar

