My week. 14 i 2014.

Det har været en rigtig hyggelig uge. i selvskab med masser af dejlige mennesker. Det bedste af det hele er at jeg ikke har følgt mig stresset over alle de aftaler. Jeg har bare nydt dem, og det har været rigtig rart.

PicMonkey Collage

Mandag: Min veninde og jeg tog spontant på en café nede i byen. Der mødt vi en anden veninde rent tilfeldigt. Vi fik lidt og spiste, og ente i Bilka. Hvor jeg købt The Hunger Games: Catching Fire på Blu-Ray. Udover den fik jeg også købt nogle flere kapsler til min NESCAFÉ Dolce Gusto. Sidst men ikke mindst var jeg i Søstrene Grene, hvor jeg fandt nogle fine papirsugerør. Da jeg er ved at løbe tør fra dem her

Tirsdag: Var min veninde og jeg inde i københavn, hvor vi så Saving Mr. Banks. Efter filmen, tog jeg hjem til min mor. Selv om at jeg var træt da jeg gik i seng. Så var det en super hyggelig dag!

Onsdag: Der begyndte en masse nye elever på skolen. Så min hold er blevet rykket op på anden sal. I et meget minder lokale. Jeg kommer til at savne det store lyse lokale, men det nye lokale er super lækkert. Da vi sidder alene, og har vores egen dør, der føre ud til en terrasse. Udover det er vi også super tæt på et lille te køkken, som vi elever må bruge. 

Torsdag: Tog jeg tidligt hjem fra skole. Da jeg skulle møde min mentor. Det var hjemme hos mig, så der skulle altså bare være styr på hjemmet! Det var et fint møde, og jeg tror at hun kan sætte nogle ting i gang, så jeg ikke følger mig så stresset. Da hun var taget hjem, brugt jeg resten af dagen på at slappe af. Det var både rart men også lidt underligt at være hjemme så tidligt på dagen.

Fredag: Efter skole tog jeg til København. Der skulle jeg til Ventilens hovekontor, da jeg have en aftele om et telefoninterview med en dame fra DR1, der gerne vil høre noget mere om ensomhed. Dr1 tager det op til efteråret. Og hun spurtge om hun måtte kontakte mig igen. Men nu må vi se hvad der sker. Jeg synes at det er fedt at de tager det op. Men jeg tror ikke rigtig på dem før, de viser at de vil arbejde med det. Fra København, tog jeg til Brønby Strand, hvor jeg skulle møde Jimmy og et andet kæreste par. Hvad vi lavede vil jeg ikke sige her. Hehe. Så hvis i vil vide det, må i selv søge om, hvad der skete i byen i løbet af weekenden. Det var sjov aften. Og jeg er glad for at jeg tog med. Vi var først hjemme ved 00 tiden. Så jeg var mega træt, fordi jeg havde været oppe siden kl 05.

Lørdag: Var Jimmy og jeg i biografen, hvor vi så Captain America: The Winter Soldier. Som er en super fed film! Vi så den i 3D, og jeg synes at de 2 ½ time gik vildt hurtigt. Fra biografen gik vi over til en Kinesisk spisested, med buffet. Det er første gang at jeg spise der, og jeg blev positivt overrasket, og Jimmy er også ret vildt med det. Så det bliver nok ikke sidste gang at vi spiser der 😛 Om søndagen, tog jeg tidligt hjem og slappede af. Hvilket var rigtig skønt.

Jeg håber at i alle har haft en fantastisk uge 🙂

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

One thought on “My week. 14 i 2014.

  1. Halløj…

    Du kan da ikke bare fortælle halvt, hvad i har lavet fredag, man bliver jo nysgerrig.. ha ha.. 😛

    Det er da spændende med DR, men ja.. det er nok en god ide at se om de virkelig mener det eller ej..

    Knus ❤

Skriv et svar

