Har du husket

At stille uret en time frem dag? For det er i dag at sommertiden begynder. 7-Eleven fejer sommertiden med, at man kan få gratis Frisko is fra kl 12 og ellers er der halv pris på alle Frisko-varianter, til de ikke har flere. Jeg kunne godt finde på at kigge forbi min nærmeste 7-Eleven butik 😛 For det er en del tid siden at jeg har fået en Firsko is. Klik på billedet, hvis du vil læse mere om det. 

I dag skal jeg gøre hoved rengøring. For her trænger godt nok til det. Jeg får også en mentor fra kommuen hjem på torsadag. S der skulle gerne se lidt pænt ud til når hun kommer. Og da jeg næsten ikke er hjemme andre dage. Må det blive i dag. Og ellers skal jeg bare slappe af, og gøre ting klar til skolen i morgen. Hvor jeg heldigvis først skal møde kl 10. 

Jeg håber at i får en god søndag 🙂

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

