Noget jeg har set for nyligt #1

 

Untitled-1

Jeg ser en del film og tv serier. De film jeg ser i biografen anmelder jeg. Men jeg snakker ikke om det jeg får set i hjemmet eller hos vennerne. Hvilket jeg enlig gerne vil. Jeg nævner ikke dem alle sammen. For så vil det blive alt for mange. Jeg vil kun dem der på en eller måde overraskede mig eller skildre sig ud på en eller anden måde. 

Witch Hunters

Witch HuntersLige siden Witch Hunters, blev vist i biografen har jeg gerne vil se den. For jeg var ret vild med Snow White and the Huntsman. Som er lidt i den samme stil. Men jeg har aldrig fået taget mig sammen til at fået set den. I vinterferien hvor jeg var hjemme hos veninden. Så vi den sammen, og jeg synes at den er rigtig fed. Der er det hele samlet i en pakke, og jeg sad nærmest limet til skærmen. 

Jeg har set Jeremy Renner i The Avengers og Thor. Så jeg kender ham godt som skuespiller. Jeg synes at han gør det rigtig godt. Og så ser han jo også ret godt ud. På et eller andet tidspunkt kunne jeg godt finde på at købe filmen. Men der kommer til at gå noget tid før jeg gør det.

You’ve Got Mail

You've Got Mail (Blu-ray)Jeg tror at jeg har set You’ve Got Mail to eller 3 gange før. Men jeg elsker den så højt! Jeg synes at det er en total sød film. Perfekt til en tøseaften. Selv om det måske bare er en simpel kræligheds film. Så kan jeg stadig få en klump i halsen, når jeg ser den. Jeg elsker Meg Ryan og jeg synes at Tom Hanks, er super cool som skuespiller. Og de to gør det rigtig godt sammen. Som Joe og Kathleen.

Jeg så den på Viaplay i weekeden, hvilket fungerede helt fint. Men jeg skal altså snart have den på Blu-Ray. For jeg ved med 100% sikkerhed, at det her ikke bliver den sidste gang at jeg ser den. Jeg har set den til de 30-40 kr i fx Elgiganten, hvilket jeg med glæde vil give for den. Så tager nok forbi en af deres butikker, i løbet af næste måned. 

Gravity

Gravity (Blu-ray) Jeg har aldrig fået set den her. Mest fordi den ikke har sagt mig noget, med alt det her ude i rummet halløj. Så da jeg var til Oscar aften. Og den filmen vandt den ene Oscar efter den anden. Blev jeg så irriteret på den, fordi jeg synes at den tog alt opmærksomheden fra de andre film. Men efter at jeg havde siddet og sukket til den 7 takke tale blev jeg alligevel nysgerrige. For er den virkelig så god siden den, kan gå hen og vinde 7 Oscars? Svaret er enkelt. Ja!! For den er fantastik. Min veninde (som jeg også var inde og se Oscars med) og jeg så den i går, og vi sad nærmest mundlamme efter filmen.

Alt er bare så flot lavet og Sandra Bullock, gør det mega godt med sin rolle. Jeg har fuldt med i hendes arbejde som skuespiller og hun er og bliver en af mine ynglings skuespillere. George Clooney. gør det også godt, men han siger mig ikke rigtig noget. Jeg skal helt sikkert have den her på film. Det bliver ikke nu og her. Men den skal altså hjem til min film samling, på et eller andet tidspunkt. 

Har i set noget af det her, og hvad synes i om dem?

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

