God weekenden

IMAG2287i

Til alle jer dejlige mennesker. Jeg har fået det bedre. Så lige nu er jeg kun for forkølet, hvilket er rigtig dejligt. Jeg har været træt af at være syg, og jeg synes at to små uger er rigeligt! Udover at det har været træls. Så er jeg glad for at min sygdom er væk. For i morgen står den på Bloggertræf med alle de skønne piger. Jeg glæder mig til at have en hyggelig eftermiddag med dem. I dag står den bare på afslapning med læsning og film. Og på søndag skal jeg hjem til min mormor og morfar, sammen med min mor. 

Som i måske har regnet ud. Så skal Jimmy og jeg ikke være sammen i weekenden. Hvilket jeg synes er ret mærkeligt. For vi har stor set, set hinanden hver weekend. Da vi har 2 timers transport i mellem os. Så det er svært at se hinanden i hverdagen. Jeg savner ham, og jeg håber at vi kan se hinanden i næste weekend.

Jeg håber at i får en fantastisk weekend med det i nu skal. 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

