Tiden flyver afsted!

Siden vi er kommet ind i det nye år, synes jeg at tiden er fløjet afsted! Jeg kan næsten ikke forstå, at der allerede er gået over to måneder nu, siden vi startet på skolen. I den tid har v lavet to små projekter og to store opgaver. En zoo opgave og en Citygide opgave. Jeg kunne ret godt lide opgaverne, da vi måtte storset hvad vi ville med opgaverne, så længe emnet bare var noget med en zoo og en by. Jeg fik stort set kun ros for mine to sider.  Der var et par små fejl hist og her. Som jeg hurtig kan få rettet op på til mit næste projekt. Min lære kunne ret godt lide mit design, og han kan godt se at jeg kan en del med koderne. Så jeg er ret glad for de ord jeg fik, for jeg har også arbejdet rimlig meget på dem. Jeg nåede en da at blive færdigt med siderne før tid. I kan tryk på billederne, hvis i gerne vil se siden i fuld strøelse. 

1  2

Som i kan se har jeg valgt en sommerfulg park, til min zoo opgaven. Og London til min citygide. Jeg er personlig ret vild med London siden og banneret til den. Som jeg selv har lavet det helt fra bunden af. Udover det har vi også andre fag, hvor vi lære om design, koder og Photoshop. Alt sammen noget jeg synes er ret spændende. Specielt Design og Photoshop. Jeg kan en masse Photoshop i forvejen. Men man kan altid lære noget nyt, fordi det er sådan et stort program.

Selv om at jeg elsker at være her, så er jeg ret stresset når det gælder skolen. For jeg har haft en del læge besøg, (som er for privat til at jeg vil skrive om det på bloggen) som stor set kun har ligget i skolen tiden. Da jeg ikke kan nå til Hillerød, før lægen lukker. Og det strisser mig ret meget, fordi jeg tænker på, alt det fravær som jeg har fået.  Jeg har heldvigs ikke haft migræne i det nye år. Men jeg er bange for at det kommer igen, hvis jeg bliver alt for stresset over fraværet. Der for har jeg snakket med en vejleder, der har sendt mig videre til en skole psykolog.

Der var jeg til den første samtale i tirsdags. Og jeg fik ikke sagt særlig meget, da det var min psykolog der snakkede det meste af tiden. Han vil gerne prøve at fjerne min migræne anfald, med hypnose. Han siger at han har gjort det en del gange, og det har hjulpet på rigtig mange folk. Men jeg må ærligt indrømme at jeg er ikke særlig vild med idéen. Mest fordi jeg ikke kender nogle der har prøvet det, eller ved hvordan det er, også synes jeg også bare at det på en eller anden måde overskriver min personlige grænse. Har i prøvet det? Eller kender i nogle der har prøvet det? 

Der hjemme sker der ikke så meget. Jeg er stadig syg, og har været det i 1 ½ uge nu. Folk siger at jeg skal gå til lægen. Men de siger sikkert bare at det er en virus. De sidste par dage har jeg hverken læst særlig meget, eller været sammen med folk, pga min sygsom. Dog er jeg er i gang med bogen Half Bad – Halvkode af Sally Green. Og jeg synes at den er ved at være rigtig spændende. Jeg er ved at være godt halvvejs ind i den, og jeg er ret spændt på at se hvordan det hele ender.

Siden Irenes Boggaveprojekt, har jeg arbejdet på at få styr på mine bøger. Først har jeg sorteret dem, og fået dem på plads i min gamle bogreol i og tilføjet dem jeg manglede til Goodreads. Så nu har jeg et ret godt overblik over mine bøger. Og er enlig ret overrasket, over hvor mange jeg har. Lige fortiden sætter jeg dem ind Excel. For jeg tænkte at det kunne være meget sjovt, at lave noget statistik over mine bøger. Der er en del arbejde i det. Men det er noget jeg hygger mig med, så det går nok.

3

Sidst men ikke mindst vil jeg fortælle jer at, jeg har fået en kæreste. De fleste af jer der følger mig, via de sociale medier ved det nok godt. Og jeg har da også skrevet lidt om ham hist og her på bloggen. Men  jeg har ikke fået skrevet om det i et indlæg før. Så jeg tænkte at det nok var på tide at gøre det. Vi har trosalt været sammen siden Januar. Jeg elsker de timer vi har sammen, og jeg savner ham i de dage vi ikke er sammen. Det hele er ret nyt. Men jeg er så glad for at jeg har mødt Jimmy, og jeg håber at det bliver noget godt og fantastisk i mit liv

Undskyld for et langt indlæg. Som også blev længere end jeg havde regnet med. Men jeg synes lige at jeg vil skrive lidt om, hvad der sker hos mig fortiden.

Jeg håber at i går og  har det godt, og i nyder det gode vejr 🙂

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

5 thoughts on “Tiden flyver afsted!

  1. Halløj… 😛

    Synes altså også din London guide er for cool.. og jeg opdagede også lige at du har lavet lidt om her på bloggen.. Synes dine nye Header er rigtig søde.. ❤

    Jeg har ikke selv prøvet hypnose, men jeg kender flere som har og har kun hørt positivt om det. Jeg synes da det kan være et forsøg værd hvis det kan hjælpe dig.. Og jeg håber da ikke dine læge besøg er noget alvorligt..

    Kæmpe Kram herfra ❤

    • Mange tak 😀 Jeg prøve at lave mit header lige som London. Så Læsehesten skulle stå med mine egne billeder. Men det blev det svære alt for rodet. Jeg fik lyst til t få noget forår ind på siden 🙂

      Jeg har også tænkt mere over det med Hypnose. Og jeg tror også at jeg gør det. For det vil være fantastisk, hvis det kan hjælpe. Der udover vil jeg også spørge ham om at han kan fjerne min trang til sukker. Det kunne være lidt fedt 🙂

      • Hej igen..

        Nu er din blogs navn også lidt længere, så kan det være svært at lave det på samme måde som det med London.. Men jeg synes faktisk at det du er kommet frem til i stedet for er super cool.. Jeg ville ønske at jeg var bedre til den slags.. 😉

        Jeg synes i hvert fald at det hypnose er et forsøg værd.. Så må du se hvordan det går ❤

        Knus ❤

  2. Tillykke med kæresten 😀 Det er så skønt at have en man kan hygge og putte med ❤ Og efter at have set dit excel ark har jeg fået helt lyst til at lave et selv 😀

    • Mange tak 😀 Det er super dejligt, og jeg har savnet det, men har ikke haft tid til at tænke på det, fordi der hele tiden sker så mange ting.

      Det gør du bare 😀 Tag endelig et billede af det, for det kunne være sjovt at se, hvordan du har sat dit op 🙂 Jeg synes at det er en ret hyggelig og sjove måde, at få et overblik over ens bøger. Jeg har faktisk også gjort det samme med mine film for mange år siden 🙂

Skriv et svar

