Lækre sager fra nettet #1

Cathrine, har nogle indlæg, hvor hun viser nogle fede ting, som man kan købe via Ebay. Jeg sidder tit og savler over de ting hun finder. Og tit så finder jeg selv den ene ting efter den anden, som jeg gerne vil eje. Lige pt søger jeg ikke kun på Ebay. Men også på andre sider, som Etsy og Miniinthebox. Frem over vil jeg ind i mellem vise jer, hvad jeg sidder og søger på. Med link, så i selv kan finde det. Jeg har idéer til, hvad jeg vil vise jer. Men skriv enlig en kommentar, hvis der er noget som du gerne vil se mere af.

Jeg har jo en del ugle ting. Nogle af de ting har jeg selv købt. Men langt de fleste ting har jeg fået. Den anden dag kom Cathrine, med det her indlæg. Hvor der er nogle vildt søde ugle ting. Jeg har selv søgt videre og her kan i se de ting, som jeg har fundet frem til.

PicMonkey Collage

Ugle 1 – Ugle 2 – Ugle 3 – Ugle 4 – Ugle 5 – Ugle 6 – Ugle 7

Jeg synes selv at det er nogle ret fine ting. Nogle ting, som jeg nemt kunne finde på at købe på et eller andet tidspunkt. Specielt taskerne er jeg ret vilde med 😀 Hvad med jer?

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

4 thoughts on “Lækre sager fra nettet #1

  1. Tak 😀 Jeg håber at det er okay, at jeg blev inspiret af din idé 🙂 Jeg synes også at den form er rigtig fin. Jeg syns måske at 54 kr er lige lovligt meget. Men jeg kan ikke finde den andre steder. Jeg fandt også den her. Som jeg synes er ret sjov. Men hvis jeg skal være ærlig, så ved jeg ikke rigtig, hvornår jeg vil komme til at bruge sådan en: 😛 http://www.ebay.com/itm/Fred-Funny-Side-Up-Owl-Egg-Art-Mould-Hoot-Halloween-Funnyside-Breakfast-Mold-New-/151252407861?pt=AU_Homeware_Kitchenware&hash=item2337589635

  2. Hm er det dem, hvor der er de samme ugler med en halskæde? For så tror jeg at jeg har set dem 🙂 Men tak for tippet. Jeg vil da lige gå ned vores glitter for at se om det er dem, eller om det er nogle andre øreringe.

Skriv et svar

