Klassefesten 2 – Begravelsen

Untitled-1

Hjemmeside  Kino  Imdb
Facebook  Twitter 

Klassefesten 2 var virkelig sjovt. Det er dansk humor når man kender den bedst. Eller skulle man sige værst. For det er vel, hvordan man ser på den. Jeg synes at filmen var fed. Og jeg kunne godt følge med i den, selv om at jeg ikke havde set den. Alt går bare galt i filmen, og man tænker bare at nu kan det ikke blive være. Men allerede inden man når at få tænkt tanken bliver der grinte i salen, for så er der sket en eller anden ny åndsvag ting.

Skuespillerne gør det rigtig godt. Får mig var det specielt sjovt at se Anders W. Berthelsen, med sådan en rolle. For han plejer altid at have sådan nogle alvorlige roller.

Alt i alt synes jeg at den var rigtig sjov. Man kan jo diskueter om filmen er for plat. Men det er vel, hvad man selv synes er sjovt. Hømuren til filmen minde mig lidt om Alle for to, som jeg også var ret vild med. Om jeg kommer til at se den igen. Det ved jeg ikke. Men jeg moret mig, og jeg nød at man kunne sætte sig ind og se en film, uden man skulle tænke alt for meget over den. 

 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

