Februar 2014

Tb

Læs om min uge:
6, 7, 8, 9

Jeg har godt nok haft meget at se til i den her måned! I nogle uger følger jeg at jeg slet ikke har været hjemme. Men det har været en hyggelig måned, med masser af fede oplevelser. Så der er ikke noget af det som jeg vil havde valgt fra, så jeg kunne være hjemme. 

Fotor0306124731

  • Jeg fik læst 6 bøger i Februar. + En testlæser bog. Så det har været en rimlig god måned. Jeg fik læst 2 mere end jeg gjorde sidste år. Så jeg er rimlig godt tilfreds. Den bedste bog var klart Fortab med Jana Oliver! Som også har det smukkeste cover. Hvis i spørg mig. Stolthed og lyst af Sylvia Day var måneds dårligste bog. Det var ikke fordi den var vildt dårlig. Jeg blev bare ikke fanget af den. 
  • Jeg fik besøgt biografen 3 gange i løbet af månden. For jeg har været inde og se Familien – August: Osage County. Som ikke sagde mig det store. I jylland så jeg The wolf of wall street, som er en ret special film. Men den er ikke dårlig, den er bare for lang med sine 3 timer. Sidst men ikke mindst så jeg 12 Years a Slave. Det er klart den bedste film af de 3, og jeg kan godt forstå at den har vundet 3 Oscars!
  • Der er to ting, som jeg er blevet rigtig glad for. Nemlig min nye bærbar og min lille højtaler. Jeg har længe ønsket mig en bærbar, så da muligheden var der for at købe en, slog jeg til med det samme. Og jeg er blevet rigtig glad for den! Der er lige nogle ting, som jeg skal vænne mig, da den køre med Windows 8. Jeg manglede en god lille højtaler. Så den jeg har fundet er helt perfelt, da den både kan spille over min bærbar, mobil og iPad. Jeg fik også en rigtig fin pakke fra Katja, og nogle få bøger i løbet af Februar.

  • Det er stadig sjovt at være i skole.  Vi har en masse forskellige fag, og en del forskellige lære. Men det er okay, for det er jovt at have de ting vi har om. Og de lære vi har haft er til at snakke med. Vi har allerede haft vores første projket, hvor vi skulle lave en hjemmeside til en zoo. Det var helt valfrit, og i kan se min her
  • Jeg var til Jylland, hvor jeg fik besøgt min min veninde. Vi havde fik både slappet af og lavet en del ting. Så det var ret hyggeligt. Vi har planer om at vi skal se hinanden noget mere i løbet af det her år. 
  • Jeg har været en del steder i den sidste måned. Både spisesteder og caféer. Der udover har jeg været til Disney On Ice og fik for første gang oplevet Den blå planet. Som enlig er et ret flot sted. Men det er vildt dyrt, så jeg vil nok hellere tag til Zoo eller Tivoli. Hvis jeg skal ud og opleve noget i den stil. Men jeg vil da klart anbefale stedet. For det er ret flot, og der er nogle utrolige smukke og sjove fisk 😛 Der udover har jeg også været til min mors fødseldag og en hyggelig middag op hos min mormor og morfar, hvor det kun var alle børnebørn. Og sidst men ikke mindst en juleafseluning, med de flok jeg nogle gange er sammen med om tirsdagen. Det var næsten som juleaften, og jeg var så heldig at vinde mandelgaven. 

Her i Marts måned kommer der også til at ske en del ting. Jeg har allerede været inde i biografen to gange, Og jeg ved at jeg kommer i biografen igen, med min veninde. Der udover har den stået på noget hygge tam tam hos min veninde, og en børne fødselsdag, hos en af Jimmys veninder. Jeg ser frem til hvad der kommer til at ske, og jeg håber at jeg får blogget lidt mere om de forskellige ting, i løbet af måneden.

Jeg håber at i alle har haft en god måned. 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

