Lidt nyt med Divergent

Billederne er lånt via facebook.

Der er kommet en masse nyheder om filmen Divergent, og  en del reklamer om både bogen og filmen på nettet i de her dage. Og her den anden dag, så jeg (via Nordisk film biografers facebook side), at man kan hente den først bog gratis fra i dag kl 23,59 og 24 timer frem. Som e-bog. Det er noget tid siden at jeg har læst bøgerne, Så jeg kunne godt finde på at læse dem igen. Så det er super fedt at de har det tilbud. Du kan hente bøgerne her: 

Udover det hørte jeg et Soundtrack til filmen. Sangen er måske ikke lige min stil. Men jeg synes at den passer godt til det univers vi er i. Og jeg synes faktisk at Ellie Goulding synger den ret godt. Hun synger også en sang til The Hunger Games: Catching Fire. Som er lidt i samme stil. 

Den 10 April får Divergent biograf premiere og jeg glæder mig så meget til at se den! traileren til film ser rigtig fed ud, og de to første bøgerne i serien er rigtig gode. Min kusine og jeg har også snakket om at vi skal ind og se den i biografen. Da hun også har læst bogen. Skal i ind og se den?

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

One thought on “Lidt nyt med Divergent

  1. Jaaa, jeg skal også se den og har også læst bogen! Mine veninder og jeg blev dog lidt skuffede da vi havde fået datoen den 20 marts at vide – så vi har glædet os i et halvt år! Men nu kommer den først 10 april 😦 men vi overlever nok, men stadig!

Skriv et svar

