De der farver.

Jeg elsker farver. Og når folk spørg, hvad min ynglings farve er, har jeg faktisk ikke nogle bestemt ynglings farve. For det skifter efter, hvilken humør jeg har i. Jeg har før skrevet om de her farver, hvor jeg sat nogle billeder sammen osv. Blå, rød, grøn, pink, lilla, gul, Orange, brun, grå. Jeg har masser af billeder, så jeg overvejer at gøre det igen.

Udover at lave hjemmesider, så har vi også rigtig meget om design. Og i det fag har vi haft lidt om farver, og hvad farver har af betydning. For hver farve har deres egene stik ord, osv. Så det kan godt være en god idé, at tænke over, hvilken farver man giver sin hjemmeside. Så der for har vi fået et helt word dokument, hvor vi kan læse om farverne. Man kan også søge, om det forskellige steder på nettet. Hvis i vil læse mere om det. Jeg synes at det er sjovt at læse, så der for vil jeg da lige dele det med jer andre. 

Untitled-1

Untitled-1Untitled-1Untitled-1

2Untitled-1Untitled-1

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

3 thoughts on “De der farver.

  1. Var du med sidste år? Hvordan? Dette er første gang, så vidt jeg har forstået. Det er jo ikke det internationale.
    Skal du være med i dette?

    Den første i Susan Ee var super god, så den kan du godt læse!

Skriv et svar

