Mit første skole projekt.

Efter de to uger, hvor vi skulle lave små opgaver af forskellige ting. Fik vi en større opgave, hvor vi skulle forstille os at vi skulle lave en hjemmeside til en zoo. Jeg elsker dyr. Så jeg synes at det var en sjov opgave. Jeg har taget nogle billeder, så i kan se, hvordan min første side blev.

kkk

Untitled-1

Da jeg gik i gang med at lave den. Kunne jeg godt se at det var for piget. Men det her er mit trejde design. Så jeg gad ikke lave farverne om. Men det er klart noget jeg skal tænke mere over næste opgave. Jeg synes at det er sjovt at man kan lave sådan noget her, og bygge en hel side op. Jeg elsker at man kan sidde med Photoshop og finde alverdens farver frem. Først havde jeg nogle sommerfugle i røde farver. Men blev inspireret af de sommerfugle, som jeg har på siden og lavet det om.

Alt er lavet for bunden af, i Photoshop og Dreamweaver. Og jeg synes at det er helt vildt alt det man kan med de to programmer. Jeg synes selv at det blev rimlig pænt. Og jeg er stolt over at jeg nåede så meget på de to uger, som vi havde til det. Jeg blev en da færdig med siden i tirsdags, hvor den først skal afleveres i dag. Senere i dag, skal vi vise vores arbejde frem for klassen, hvor vi skal forklare, vores tanker og idéer om siden. Det bliver lidt sjovt at se, hvad de andre har valgt af zoo, og hvordan de har fået sat det op.

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

2 thoughts on “Mit første skole projekt.

Skriv et svar

