My week. 6 i 2014.

Alt i alt har det været en god uge. Der har både været tid til at slappe af, og tid til at se de folk jeg holder af. På skolen er vi gået i gang med et zoo projekt, der går ud på at vi skal lave en hjemmeside til vores egen park. Det går rimlig godt med min synes jeg 🙂 Vi snakker mere og mere sammen på holdet. Og jeg synes at det er et rigtig lille hyggeligt hold, som jeg er kommet ind i. 

Uge 6

 

Mandag: Var jeg tog jeg dirkete hjem fra skole og hjem til min mormor og morfar. Hvor vi alle 4 børnebørn var samlet, og min søsters kæreste, var inviteret til middag. Det var vildt lækkert, og der var en rigtig god og hyggeligt stemning. Så jeg var glad for at jeg først skulle møde kl 10, da jeg først var hjemme ved 22 tiden. Jeg skal til Jylland i uge 8. Og jeg fik købt min billet, Så den fik jeg købt, imens jeg skulle vente på toget. Jeg glæder mig til at se Diana igen, så det er rart at jeg bare kan være hjemme hos hende imens hun er i skole. Min søster fik kørekort den dag, så hende, min morfar og hendes kæreste kom og hentede mig. Jeg synes at hun kørte rigtig godt, nå man tænker på at hun lige har fået det 🙂

Tirsdag: Havde jeg og den kristen gruppe jeg går i, juleafsluntning. Det var lidt sent. Men det er først nu at vi har kunne holde det. Det var vildt hyggeligt, og det var næsten lige som juleaften. Jeg vandt en da mandelgaven 😛 

Lørdag: Tog jeg hjem til Jimmy. Det var vildt dejligt at se ham igen. Før jeg tog hjem til ham. Var jeg nede i byen, hvor jeg fik købt Katjas bog (som blev min partner i Irenes Gaveprojekt ) og fik den sendt afsted. Så jeg håber at hun bliver glad for den. Jeg er ret glad for at jeg har fået det overstået. For så kan jeg bare gå og glæde mig til at jeg får min egen pakke. 

Søndag: I dag er det min mors fødselsdag. Så Jimmy og jeg blev inviteret til det store brunch bord. Vi kunne næsten ikke være der i den lille lejlighed. Men jeg synes faktisk at det var rigtig hyggeligt. Og jeg tror også at mor, synes at hun havde en god fødselsdag. I aften har jeg bare slappet af foran tv’et og med min ipad. Da jeg ikke har ferie i morgen. 

Jeg håber at i har haft en god uge 🙂

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

