Januar 2014

Januar

Læs om min uge:
1, 2, 3, 4, 5

Januar har været i bund og grund en god måned. Der har været en masse nye indtryk og nye mennesker, som jeg skulle have styr på. Der har også været en del jeg har ringet til, og læge besøg. Men jeg synes stadig at det har været en god måned og jeg er glad for at jeg har fået en god start på 2014.

Fotor0207195614

Havets Tåre af Camilla Wandahl, Den skjulte broder af J.R. Ward, Liwervalls UNIvers af Glenn Enrico Buhl Liwervall, Hvisken ved Månelys af C.C. Hunter, Landskaber fra Dødens metropol af Otto Dov Kulka

  • Jeg fik læst 5 bøger. Hvilket jeg enlig synes er okay. Det er mere en bog mere, end Januar i 2013. . Hvisken ved månelys har været den bedste bog, og landsaberne fra dødens metropol, har været den værste, da jeg ikke en gang kunne læse den færdig. Jeg havde glædet mig til Den skjulte broder. Men jeg blev ret skuffet. Så Jeg håber, og beder for at den næste bog i serien, er beder for ellers bliver jeg godt nok skuffet.
  • I løbet af Januar måned fik jeg besøgt biografen 2 gange. Der fik jeg set The Secret Life of Walter Mitty og Frost. Frost er klart den bedste film af de to! Det bliver bestemt ikke sidste gang at jeg ser den. Den The Secret Life of Walter Mitty var okay, Men det er ikke en jeg kommer til at se igen. Med minder jeg tilfældigt kommer til at se den på tv, eller sådan noget. Begge aftner var vildt hyggelige. Den The Secret Life of Walter Mitty, så jeg med Jimmy, og det var vores første date. Frost så jeg med min veninde. Begge to i Hillerød biograf. Jeg har også set en del film i Januar måned. Fx Wall-e og pitch perfect. Begge to film, som jeg elsker og som jeg kan se igen og igen.
  • Den 16 Januar begyndte jeg på roskilde teknisk skole. Selv om at jeg er helt færdig, når jeg endelig kommer hjem. Så elsker jeg at være her! Jeg synes at lærerne er gode, og det er et godt hold, som vi har. (også selvom de er ret unge :P) og jeg synes at det er sjovt at lave det vi sidder og arbejder med. Det eneste jeg er ked af, er at jeg er så træt når jeg en gang kommer hjem ved 17 tiden. Så jeg har ikke orket at lave, noget på bloggen eller set vennerne. Fordi jeg bare skulle slappe af. Det er heldigvis blevet bedre jo mere jeg har går på skolen. 
  • Jimmy og jeg var på date for første gang. Vi har senere hen set hinanden et par gange, og jeg nyder at være sammen med ham. Jeg ser altid frem til, de weekender, hvor vi skal ses, og savner ham de dage vi ikke er sammen. Vi har allerede haft måneds dag. Hvilket jeg synes er ret vildt, men det er mest fordi, at jeg synes at tiden går så hurtigt 🙂
  • Januar måned har stået på hyggelige stunder med blandt andet ventilen. Hvor vi havde nytårs træf. Hvor vi fik lækker Gourmet mad. Med familien har min kusines fødselsdag og en cafe tur med min søster. En tur til Ikea med mor og hendes kæreste. En julefrokost med gangen. Da vi vandt de de to kasser Somersby, for pæneste gang med julepynt og rengøring. 
  • Har jeg fået købt en del, og fået en del anmelder ting. Blandt andet 4 bøger og læbepromade fra Eos. Jeg er i gang med af bøgerne, og jeg regner med at jeg skal læse de to sidste i løbet af den her måned. 

I Februar skal jeg i biografen med min kusine. Sidste år var vi der rigtig tit, men vi har ikke fået tid til det før nu. Jeg har vinterferie. Så der for tager jeg over til min efterskole veninde Diana. Mine veninder og jeg skal se Disney on ice. Jeg har ikke rigtig hørt noget om det. Men det kan ikke gå helt glat, når det er med Disney tænker jeg 🙂 På søndag skal jeg til min mors fødselsdag, og så må vi se hvad der ellers sker. Jeg er sikker på at det nok skal blive en hyggelig måned. 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

