My week. 4 i 2014.

Det har været en meget blandet uge. På den ene side følger jeg slet ikke at der er sket noget ud over skolen. På den anden side har jeg også været vildt træt de fleste af dagen. Fordi jeg skal stå op kl 5 og først er hjemme ved 17 tiden. Det hjælper heller ikke, at man sover dårligt og at man kun får 3-4 timers søvn. Men når det så er sagt, så synes jeg at det har været en god uge. Både på skolen og med masser af søde mennesker. 

Fotor0126200014

Mandag: Jeg havde fri der, fordi der var åbent hus på skolen om lørdagen. Så jeg nød den der hjemme, hvor jeg fik slappet af. 

Tirsdag: Skulle jeg hjem til vennerne, som jeg ser hver anden tirsdag. De har heldvis forståelse for at jeg skal op kl 5. Så der for blev det ikke så sent. 

Onsdag: Tog jeg for første gang hjem til Jimmi. Jeg troede faktisk at det var nemt at komme hjem til ham fra skolen. Men toget var forsinket, også gik det heller ikke så tit, som jeg troede. Så jeg var sent hjemme hos ham. Men det var dejligt at se ham igen ❤ Det var bare alt for lidt tid. 

Torsdag:  

Fredag: Min kommuen havde bedt mig om at få en test, som jeg skulle tage hos lægen. Det blev så nød til at være fredag formiddag, da den tog en time, og lægen havde kun en tid der. Så jeg måtte blive hjemme hos lægen. Vi skulle heldigvis bare snakke om, skolen, familie og venne forhold osv. Da jeg var færdig tog jeg ned i byen, hvor jeg fik købt lidt af hvert med hjem. Blandt andet filmen Pitch Perfect. Som jeg så i Bilka til 80 kr 😀

Om aften var der noget nytårs halløj med Ventilen, hvor vi skulle spise noget lækkert gourmet mad, som vi havde fået for noget arbejde som vi har lavet. Det var ret sjovt og det var lækkert mad, fed musik og god stemning. To veninder og jeg varmede op hjemme fra, og det var rigtig hyggeligt. Alt i alt var det en rigtig hyggelig aften. 

Lørdag og søndag: Har jeg bare slappet af. Lørdag lavet min veninde og jeg noget hurtigt middag. Men vi spiste kun sammen. Da vi bege to var halv syge. Ellers brugt jeg lørdag aften på at se filmen Pitch Perfect. Som er en film jeg synes er vildt sjov. I dag har jeg bare slappet af, hvilket har været dejligt afslappet. 

Jeg håber at i har haft en god uge 🙂

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

