Så er det i morgen

6 Unexpected Ways #Writing Can Transform Your Health

At jeg begynder på Roskilde teniske skole. Jeg var faktisk lidt i tvivl om jeg overhovedet vil komme ind på holdet. Fordi jeg først skrev en tilmelding til skolen i torsdags i sidste uge. Men jeg kom heldigvis ind, hvilket jeg er rigtig glad for! Faktisk blev jeg allerede ringet op af en af skolens vejeleder, der gav besked om at jeg var kommet ind. Så jeg har haft travlt med at at søge om su og ungdomkort. Da det tager 2 timer at komme frem og tilbage. Skal jeg monster tidligt op og jeg kommer sent hjem. Så de første par dage kommer bloggen nok til at stå stille. Men i skal nok høre fra mig, når jeg er kommet ind i en fast rutine. 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

2 thoughts on “Så er det i morgen

  1. Synes det er så fedt at du gør det.. og der er da noget af en transport tid.. Glæder mig til at høre mere om det.. Forståeligt nok hvis du ikke lige er så meget på bloggen den næste tid.. ❤

Skriv et svar

