Film jeg glæder mig til i 2014

81

2013 var et rigtig godt film år! Jeg fik set hele 27 film, hvilket jeg selv synes er ret vildt. Så jeg er glad for at jeg har mit Telia Tirsdag. Ellers havde det godt nok været en dyr omgang. Jeg har kigget på, hvad for nogle film der kommer i løbet af 2014. og her kan i se, hvilken film jeg gerne vil ind og opleve i de store sale. Så hvis der skulle være nogle, der vil med eller give nogle biograf billiter så skal i endelig sige til 😛

The Wolf of Wall Street Jack Ryan: Shadow Recruit, Premiere: 16. januar 2014 One Chance Mandela - Vejen til frihed Klassefesten 2 - Begravelsen 12 Years a Slave Winter's Tale Monumenternes MændSaving Mr. Banks Divergent I, Frankenstein Captain America 2: The Return of the First Avenger

Som i kan se er der en del film. Hvad glæder i jer til at se? 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

One thought on “Film jeg glæder mig til i 2014

Skriv et svar

