My week. nr 1 i 2014.

Jeg har haft så meget at se til, og blev ramt af migræne. At jeg desvære ikke nåede at få skrevet om min første uge i 2014. Men i skal da ikke snydes for det. Så her får i et hurtigt indlæg. 

Fotor0108131417

Mandag: Fik mine veninder og jeg handlet det sidste ind til nytår. Vi manglede fx stadig pynt osv.

Tirsdag: Stod den på nytårs aften. I kan læse mere om den her.

Onsdag: Da jeg først kom hjem ved 12 tiden dagen efter. Stod den på ren afslapning. Faktisk var jeg så træt, at jeg måtte sove 2-3 (eller blev det 4 timer)  før jeg kunne stå op. Da jeg stod op, slappede jeg af med at læse. Bestille mad, og se en masse tv blandt andet Big Brother 2014, der startede en ny sæson i gang.

Torsdag: Tog min veninde og jeg en spontan tur til Jensens Bøfhus.

Fredag: Skulle jeg møde en, som jeg har skrevet med i løbet af November og December. Jeg synes selv at det var hyggeligt, og jeg håber at vi ses igen. Vi var først ude og spise, hvor vi bagefter var i biogafran. Hvor vi så The Secret Life of Walter Mitty. Da vi kom hjem til mig, spillede vi Disney Trivial Pursuit. Hvor jeg vandt stort 😛

Søndag: Tog jeg med min mor og hendes kæreste med til Ikea. Jeg har skrevet mere om den tur her.

 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

