Blandet slik af Cecilie Sund Kristensen

Anmeldes til bøger

Forlaget
Forfatteren
Goodreads
Bogpriser
Amazon

Forlaget skriver: Blandet slik er en digtsamling om ungdom. Om at leve uden at tænke på konsekvenserne, om kærlighed, sex, seksualitet, hævn og alle de der latterlige kvindeting, vi hader, men alligevel ikke kan komme uden om at opleve. Blandet slik er måske den ungdom, du er glad for, at du aldrig fik. 

Cecilie Sund Kristensen (f. 1993) er bosat i sydhavnen, København. Foruden digte skriver hun også noveller og var en af vinderne i Dansk Forfatterforenings DM i novelleskrivning 2012 for unge under 20 år

Tak for anmelder eksemplaret. som er fra Cecilie. De følgende udtryk er helt, og holdent mine egne.

Det er ikke særlig tit at jeg læser bøger med digte. Faktisk er det her kun min anden digte bog. Hvilket jeg enlig gerne vil gøre om på, men jeg synes tit at digte er så kedelige. Men jeg synes slet ikke at de digte som, Cecilie skriver er kedelige. På ingen måde. De er dystre ja, men de er stadig gode, og inden jeg fik set mig om, havde jeg vendt den sidste side.

Alt i alt synes jeg at det er nogle rigtig gode digte. Cecilies digte giver mig lyst til at læse flere digte om ungdommen, og til de problemer, som man genkender i hverdagen. I Cecilies Digte bog er der også nogle fotografier, som er ret spændende. Jeg kan ihvertfald godt lide dem, hvor andre måske hellere vil have flere digte. Jeg vil klart anbefale jer den her bog, hvis i er til digte, og hvis i gerne vil læse nogle digte om ungdom og de følser der går igemmen en i den periode. 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

