Min oplevelse med P3

Undskyld det her sene indlæg. For den her oplevelse med P3, havde jeg en gang i December. Men der er sket så meget, så jeg har ikke haft tid til at skrive om det før nu. 

IMAG1512Det var enlig ikke planlagt. Så det kom meget pludseligt. Jeg fik en fælles besked, hvor der blev spurgt, om der var nogle der vil med ind i radioen, for at snakke om ensomhed som ung ved jul og nytår. Jeg fik den besked ved 13 tiden, og programmet var der mellem 16 og 18. Men jeg sagde at jeg godt kunne, da jeg ikke skulle lave noget den dag. Udover julefrokost den dag. Der blev ringet frem og tilbage, og så sad jeg i toget på vej mod Dr Byen. Jeg var faktisk bange for at jeg ikke kunne nå det, da jeg skulle helt fra hillerød og kl var omkring 14 da jeg tog afsted.

Nå men vi (mig og en frivillig) var der inde kl 16 da jeg skulle på 16:38. Det var og første gang jeg skulle møde den frivllige fra Ventilen. Men jeg nåde slet ikke at blive nervøs, over at det skulle være live. Fordi der var så lidt tid, så dett var lige før at jeg ikke kunne nå at give min familie besked om at jeg skulle på.

Da jeg først kom der ind (min første gang i Dr Byen) var alle sammen utrolige søde. Vi fik både noget varmt at drikke, og hilst på de forskellige der inde. Det var sjovt at prøve, og jeg da vi var færdige, synes jeg ikke en gang at der var gået ti min. Jeg synes også selv at jeg klare det her bedre, end den gang jeg var i tv’et. Måske fordi jeg bare lod, som om at jeg bare snakkede til de to mænd på billedet. Inden jeg skulle på havde vi også snakket om film, som vi havde set i biografen osv, og det hjalp faktisk at snakke om noget andet, så tankerne ikke kørte rundt.

Da vi var færdige, sagde de at det var rigtig fedt gjort af mig og alt muligt andet positive ting. Jeg kunne ikke lade hver med at smile da jeg gik der fra, og resten af aften. Det var en kæmpe oplevelse, og jeg gør det gerne igen, hvis jeg bliver spurgt en anden gang. I kan høre det her, hvis i har lyst til at høre det. Som sagt er jeg 38 min inde i programmet, men i kan bare spole frem til det, hvis i ikke gider høre dem snakke om politik 🙂

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg 

8 thoughts on “Min oplevelse med P3

    • Mange tak! Jeg har faktisk ikke slev hørt det. Så jeg ved ikke om det blev godt. Men jeg er glad for at det lyder godt 😛 Ellers havde det været lidt pinligt. Men mange tak for din kommentar 😀 Du har jo selv prøvet det, bare med tv’et, så du må vide, hvordan man har det, når man ved at man er på live 🙂

      • personligt syntes jeg, at det var et kæmpe pres. Jeg var konstant opmærksom på kameraerne og tanken om, at familie og venner sad og kiggede med… Så thumbs up til dig, at du gjorde det så godt…!!! Jeg kan slet ikke forstå, at du ikke nåede at blive vildt nervøs… :O Men som du selv siger, så kan man ikke lade være med, at smile, for det er altså bare en top fed følelse – når man er kommet levende igennem, uden at gøre sig selv helt til grin… Hehe.
        Og jeg kan egentligt godt forstå, at du ikke har hørt det… jeg så indslaget med mig selv indtil flere gange, og hver gang fandt jeg flere og flere fejl, så til sidst slukkede jeg og blev enig med mig selv, at jeg gjorde det bedste jeg kunne i situationen… Men det med at lede efter fejl og overanalysere situationen, spørgsmålene og svarene, skal man sku holde sig fra… =)

        • Jeg havde det på samme måde, med det med familien og vennerne. Og resten af danmark hehe. Jeg synes også at det var mega sejt gjort da du var i tv2. For der er vildt mange der ser med. Nok flere end man lige går og tror. Grunden til at jeg ikke nåede at blive nervøs var at jeg var så stresset. Og da jeg endelig kom der ind, der var folk så søde 🙂

          Jeg kunne godt forstille mig man sidder sådan, hvis man selv ser det. Men du gjorde det altså rigtig godt! Jeg nåede jo hjem, så jeg kunne se dig, og det var vildt sejt gjort, det du gjorde, og jeg kunne godt se at det var ret fint med de to fan piger.

  1. Har lige hørt det, var virkelig godt. Tror faktisk du startede efter 33 minutter, kan det passe? Det er ihvertfald meget modigt og fint 🙂

    • Jeg ved det faktisk ikke. For jeg har ikke hørt det, men de sagde bare at jeg var på 16:38. Men de sagde at nu var det nu, efter at de havde spillet en sang, så det kan godt være, at det blev før den planlagte tid. Og mange tak, for din fine kommentar. Den varmer 🙂

Skriv et svar

