Decemberleg #31

Nytårsstemning

Jeg håber at i alle får en fantastisk aften, og at i kommer godt ind i det nye år. Mine gæster kommer her kl 17:30. Så jeg sat vækkeuret til kl 10. Men vågende allerede kl 8, det først gang i meget lang at jeg vågner og er frisk på det tidpunkt. Så jeg har skrevet lidt, så jeg har noget tilbage blik fra 2013. Fra mig af i dag, får i lige nogle billeder, som jeg tog fra da vi var ude og handle ind til i aften. Jeg ved godt at i har set dem før. Men det er det eneste nytårs stemning, som jeg har. 

Fotor1229232138

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

One thought on “Decemberleg #31

Skriv et svar

