My week. nr 52 i 2013.

I den her uge har den stået på familie hygge. Jeg har næsten ikke haft kontakt med resten af omverden i den her uge udover dem. Men det har også været rigtig hyggeligt. Der har været godt gang i den, men på den samme måde har det også været totalt afslappet. Dog må jeg ærligt indrømme at det var rart at komme hjem til min egen bolig, efter de dage jeg havde været hos min mor. Men sådan har jeg det tit, ude godt men hjemme bedst som man siger. 

Fotor1229214456

Mandag: Min lillesøster havde fødselsdag, og der for havde min mor inviteret gæster mellem 12-15. Selv om der kun kom familie, kom der vidst lidt flere end hun havde regnet med. Dog var det super hyggeligt, og min søster blev glad for min gave, som var købt i Malmøs The Body Shop. Om aften tog min søster videre, til min papfar, hvor hun var sammen med sine veninder. Min mor og jeg brugte aften på at hygge med at læse og pakke gaver ind. 

Fotor1229222318

Tirsdag: JULEAFTEN 😀 Den bedste dag på året. Synes jeg ihvertfald. Jeg har skrevet en masse, og vist en masse billeder frem, som i kan se her.

Onsdag: Afslapning dag med mor og søster. Jeg fik læst en del, og vi fik kiggede på gaver. Min mor havde gemt noget af risengrøden, da hun lavet risalamden. Så det blev der lavet klatkager af. Om aften sad vi og hyggede med spil, og drillede lidt hinanden, når vi ikke kunne svare på spørgsmålene. Min søster og jeg grinte specielt, da min mor hverken kunne svare på spørgsmålet om, hvad navnet på de 4 kollegier hedder på Hogwarts, eller på spørgsmålet om hvad byen hedder, hvor hobbitterne bor i, og til sidst hvad elverne i broderskabet hedder i Ringens Herre. Hun har været stor fan af det hele, og har læst bøgerne og set filmene. Dog kunne hun til sidst små grine af os, da det ente med at hun vandt. 

Torsdag: Torsdag var der julefrokost med familien. Alle tog en eller flere retter med. Jeg selv stod for kiks til osten. Der var vildt meget mad, og der blev spist meget af det. Selv om at jeg synes at jeg var god, til at holde igen. Så blev jeg alligevel hurtigt mæt. Specielt da de lune retter kom på bordet. Det var en hyggelig dag, og folk var glade og sjove. Der blev også drukket en del snaps og øl. Men det høre jo til til en julefrokost. 

Fotor1229230926

Fredag: Jeg var kort nede i byen med en veninde, hvor vi kiggede lidt i butikker og fik spist lidt frokost. Min veninde spurgte mig om jeg vil med hjem til hende og spise aftensmad. Men jeg var så træt efter alle de dage med familien, at jeg sagde pænt nej tak. Hun kender mig godt, så hun forsod mig heldigvis godt.

Lørdag: Os der skal holde nytår sammen. Var ude og handle om eftermiddagen. Vi havde enlig aftalt at vi skulle mødes kl 14. Men vi alle var i byen før. Så vi gik og kiggede på tøj, og fik byttet de gaver der skulle byttes. Det var mega hyggeligt, og vi fik næsten købt det hele i Bilka. Vi sluttede af i Føtex. Hvor vi sad ned og slappede lidt af. Det var en ret fin måde at få det rundet af på. Jeg har været lidt i tvivl om nytår, og om jeg vil holde det med de mennesker. Men jo mere vi nærmere os, jo mere glæder jeg mig til at holde aften med dem. Vi fik både købt mad og sprut. Det eneste vi mangler er pynt, som vi køber i morgen. 

Fotor1229232138

 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

