Decemberleg #28

Billederne er lånt fra google. 

Fremtidsplaner – hvor er du om 1 år?

Selv om jeg er drømmer, så gider jeg ikke at drømme om alt muligt, som jeg ved at jeg ikke kommer til at opleve alligevel. Det gør bare at jeg bliver skuffet og trist. Og det gider jeg ikke bruge min tid på. Men jeg har de her 3-4 ting, som jeg håber at der sker. 

Siden August i år, har der været snakket om at jeg skulle begynde på Roskilde Teknisk skole. Det er noget jeg selv ønsker, og alle jeg snakker med det om, synes at det lyder som lige noget for mig. Jeg ved stadig ikke om jeg kommer til at gå der til Januar. Men jeg håber det. De starter nye hold den 13. Så min sagsbehandler, har stadig noget tid. Jeg håber at hun når det!

Udover min tur til Malmø med min mor den anden dag. Så har jeg ikke været i udlandet i løbet af året. Og heller ikke i 2012 udover nogle weekend besøg til Sverige. Før i tiden kunne jeg godt være op til flere gange ude og rejse om året. Så jeg savner at komme ud over landets grænser. Min veninde og jeg har snakket om at besøg til Berlin i julen. Sidst jeg var der havde jeg ikke den fedeste oplevelse. Men det kunne være super fedt at besøg byen med en veninde.

Jeg fik oplevet virklig mange fede ting i år. Både med familien, venner og ting uden dem. Jeg håber at året 2014, har lige så mange fede ting, som jeg kan opleve. Men nu må vi se hvad der kommer til at ske. 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

