Decemberleg #20

Syslerier

Jeg har oplevet en del ting i år. Så der for får i en top 5 liste over de 5 bedste ting, der er sket i år. De står  i vilkårlig rækkefølge.

1: I julegave sidste år, fik min søster og jeg billetter til Thriller Live, da de kom til danmark. Jeg havde set dem, den gang i 2011, da min mor og jeg var i London. Og jeg elsker dem. Så jeg glædet mig til at opleve dem igen, med min søster og papfar. I kan læse mere om det her og her

    

2: Den 14 Juni. Gik jeg op til Ernæringsassistent hjlæper grundforløbs prøven og fik 7. Jeg havde bare sagt at jeg bare jeg fik 2, vil jeg blive glad. Så jeg var mega stolt. For i hele mit liv, har jeg fået at vide at jeg ikke dur til noget osv. Så den dag følget jeg at jeg havde vist skolen, mine tidligere lære, og dem der ellers havde sagt at de tog fejl. Jeg var enlig rolig nok på selve dagen, men da jeg skulle ind og forsvare min opgave, blev jeg rigtig nervøs. Vi havde fået 3 dage til at skrive en opgave der skulle være 5-8 sider, og jeg skrev på livet løs. Ikke nok med det, fik jeg slået min fod, mod min sofa i weekend. Så jeg gik rundt med en stor blå tå. Da jeg kom hjem, efter jeg havde været op, lå der en sød hilsen fra min mor på mit bord og om aften tog min far og jeg ud og fejret det i Fisketovet (Et center i København) hvor vi var ude og spise, og i biografen. 

Den 18 Juni. Fik dem der havde været op sit bevis, hvor der var en lille tale fra vores lære, lidt mad osv. Det hele var rigtig fint. Hvis i vil læse mere om det, er det et indlæg om det her og her

3: Min veninde og jeg havde allerede aftalt at vi skulle afsted til årets bogforum, helt tilbage fra sidste år. Men det var lige før at det ikke blev til noget. Så jeg var utrolig glad, for at vi kunne tag afsted, som planlagt. For det er bare en ting vi har sammen. Jeg havde ingen penge. Så jeg regnede ikke med at komme hjem med nogle bøger, men der tog jeg hurtigt fejl. Alle de forfattere og forlag vi fik snakkede med var utrolige søde! Jeg glæder mig allerede til næste år 😀

  

4: Da jeg blev 25 i Juli, havde jeg sagt til familien, at jeg kun vil noget stille og roligt noget. Nærmest kun noget med min mor, og søster på selve dagen, da jeg skulle holde en stor fødselsdag i august. Så min mor og jeg havde bare aftalt at hende og min søster kom til morgen bord hjemme hos mig. Jeg skulle ikke sørge for noget, så det var jo nemt nok. Om morgen på min fødselsdag, havde jeg dækket bord op så det var klar.

Der var lige 5 min til de skulle komme, så jeg åbnede min havedør og skulle lige til at børste tænder da jeg høre en banken på døren. Jeg siger jo bare kom ind, da jeg høre fra wcet af. I dag er det Maries fødseldag. Det er så ikke min mor og søster men min morfar. Jeg bliver noget overrasket! Han siger jeg skal gå med ud i bilen, der er halv fyldt. For min mor har aftalt med hele familien, at der skulle være morgen bord hos hende med sang, gaver og det hele. Nøje hvor blev jeg rørt. Om aften var det så kun min mor, søster og jeg til grillmad. I kan læse mere om det her

Den 17 August fik jeg så holdt min 25 års fødselsdag for familien og vennerne, og det var en rigtig god fødselsdag. I kan læse om den her, hvor der er en masse billeder. 

  

5:  Jeg har haft rigtig mange aftaler med mine veninder i år. Biograftrue, brunch, café besøg, hjemme hygge osv. Det var været virkelig hyggeligt. Jeg er så glad for at jeg har dem! Jeg håber at vi kommer til at se hinanden lige så meget til næste år.

 

Mangler du ønsker eller gaver. Så find dem her via Årets Julegave 2013. Jeg har selv fundet min perfekte gave, som i kan læse om her

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

