Ild af Maya Banks

Anmeldes til bøgerForlaget
Forfatteren
Goodreads
Bogpriser
Amazon

“Every day. I have to show you every day what you’ll mean to me. That’s on me. And we’ll get there. This– you– are important to me. I’m going to make sure you know that at all times.’ — Ash”

Forlaget skriver: Når det kommer til kærlighedsforhold, har Ash McIntyre altid udforsket sine mørkere lyster. Han vil have kontrol. Og han foretrækker kvinder, der ønsker det sådan. Selv de kvinder, han har delt med sin bedste ven, Jace.

Men nu er Jace sammen med Bethany, og Gabe har fundet Mia, som giver ham alt, hvad han har brug for og lidt til. Ash føler, at hans legekammerater pludselig er blevet voksne. Og så møder Ash Josie, som tilsyneladende er fuldstændig uimponeret over hans charme og formue. Det har han aldrig oplevet før.

Min mening:
Jeg må ærligt indrømme at jeg have ret store forventninger til den her bog. For det første er det den sidste 3 og sidste bog af en ret god serie, og for det andet så er det Ash, der er vores hovedperson. Ash som, jeg bedst har kunne lide af de 3 fyre, allerede fra den første bog af. Detsvære levet bogen ikke helt op til mine forventninger. Jeg blev underholdt, men det var som om der manglede noget. Som om at vores forfatter bare har skulle skynde sig med at få skrevet bogen. Den var ikke en som, jeg ikke kunne ligge fra mig, som de to andre, og det var ret ærgerligt synes jeg.

Ash har jeg som sagt altid godt kunne lide fra den første bog. Jeg kunne godt lide hans drenget og charmerende type. I den her bog, forventede jeg at man vil høre mere om hans vilde liv. Men han har vendt sig på en tallerken, og blevet ret indelukket og tænksom, fordi han mangler sine venner, der har travlt med sine kvinder. Dog bliver han lidt mere livlig da han møder Josie. Josie kan jeg ret godt lide. Hun er den jeg bedst kan lide af de 3 kvinder vi har mødt. Selv om hun siger fra de første par dage, så troede jeg faktisk at vi vil se mere af det. Men det er nok svært at sige fra, når det er Ash vi snakker om. Jeg lan godt lide at de begge to er så lige til. Der er ikke, så meget der er pakket ind hos dem.

Alt i alt kan jeg godt lide bogen. Det skuffede mig på nogle punkter, men jeg blev som sagt stadig underholdt. Jeg synes at vores forfatter, får afsluttet hele serien ret godt, og det er ikke sådan at man sidder og tænker hvad nu. Hvis man gerne vil prøve at læse en erotisk serie, vil jeg gerne anbefale den her. For den er lidt mere bild i sproget end de andre serier. Jeg ved ikke om jeg kommer til at læse den igen, men jeg er glad for at jeg fik læst den. Til sidst vil jeg gerne give ros til forlaget, for at have været så hurtig, med at få udgivet bøgerne. Alle bøgerne er udkommet i år. Det er rigtig lækkert da der godt kan gå op til flere måender, før den næste bog, i en serie bliver oversat. Der udover kan jeg godt lide at de har kørt bøgernes omsalg i samme stil. Det ser ret godt ud, når man ser dem i butikkerne og på reolen i hjemmet. 

IldBreathless

  • Gnist 
  • Glød
  • Ild 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

