Decemberleg #15

3. søndag i advent

Jeg har sovet ret længe i dag! Næsten lidt for længe. Men jeg tror at jeg har haft brug for det, fordi det har været en ret hård uge, hvor jeg har haft en del at se til. Heldigvis har det alt sammen været hyggeligt. Så jeg brokker mig ikke. Det er kun min krop der gør det.

I dag har skal min far og jeg i byen, for at købe hans gave til min lillesøster. Bagefter skal vi ud og spise, og hjem til ham, hvor jeg skal sove til i morgen. Jeg håber at vi finder noget til min søster. 

Fotor1215131046

I dag har jeg åbnet Julies og Jeanettes gave. I Julies, var der det i det sorte, og af Jeanette, fik jeg to skeer og en vaskeklud med små ugler på. Begge gaver er vildt søde, jeg glæder mig til at prøve kluden og teen af.

Fotor1215130239

Af min mor fik jeg den første søndag i advent en tur til Malmø. Vi var der i går, og vi fik kigget i en masse butikker. En af dem var butikken Indiska, en rigtig, rigtig fed butik! Min mor siger også at den ligger på strøget i København, men jeg har aldrig set den der. Så vil holde øje med den, næste gang jeg er der.

Nå men noget af det jeg specielt lage mærke til var deres fine store kopper. Og jeg var så heldig at jeg fik lov til at vælge en. Men jeg skulle lige gå at tænke lidt, men efter at havde gået forbi butikken 2 gangen, måtte jeg ind og vælge en. Som blev den kop i kan se på billedet. Jeg tog den, fordi den har de smukkeste detaljer og så elsker jeg farverne. Der er ikke en side koppen der er ens. Mange af de andre kopper havde et fedt mønster, men det var det samme hele vejen rundt. Min mor synes at de var for store. Men jeg elsker den! Glæder mig til at drikke te med den, imens jeg læser i en bog. Hvad synes i om den?

Jeg håber at i får en god søndag.

Mangler du ønsker eller gaver. Så find dem her via Årets Julegave 2013.
Jeg har selv fundet min perfekte gave, som i kan læse om her

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

2 thoughts on “Decemberleg #15

Skriv et svar

