My week. nr 49 i 2013.

Jeg har haft en del at se til. Specielt om aften. Alt har været ret hyggeligt, men jeg havr glad for at jeg kunne slappe af i weekenden. 

Fotor1209191435

Mandag og Tirsdag: var min veninde og jeg i biografen. Om mandagen så vi The Hunger Games: Catching Fire. Som jeg havde set før. Men jeg havde vundet nogle fri billetter. Om tirsdagen så vi Ender’s Game. En film, vi begge to var ret vilde med. 

Onsdag: Husmøde i Ventilen. + vi skulle sige hej til en ny frivillig. 

Torsdag: Torsdag tog jeg hen til Lmh. Som er mit gammelt arbejds sted. Hvor jeg var sammen med en gammel kollega. Jeg nåede lige at komme hjem til min mor, inden Bodil brød løs. Jeg overnattede hos min mor. Hvilket var rigtig hyggeligt.   

Fredag: Var vi nogle fra gangen der satte os ud i vores fælles køkken. Hvor vi hyggede med julemusik, juleøl og klippe klister. På kollegiet køre der en konkurrence om, hvem der har pyntet sin gang flottest op. Jeg synes at min gang er godt på vej 😛 I får nogle billeder af den senere. 

Fotor1209193435

I weekenden: Har jeg bare brugt på at slappe af. Der er ikke sket så meget, udover at jeg har fået set en masse sæsoner og læst lidt. 

 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

