Decemberleg #6

Alle billederne er lånt fra google. 

Dag 6: Den bedste julekage

Det her indlæg skulle have været i går. Og jeg havde også lavet dejen til min ynglings julekage og havde sat den på køl. Hvor efter jeg havde tænkt mig at det skulle være dagens indlæg til December legen. Men jeg nåde aldrig at bage dem, for jeg blev ramt af migrænen.

Så hele min plan røg lidt i vasken, og der får i bare en liste med mine yngligns julekager. Og et andet indlæg, med mine kager, som forhåbentligt bliver gode. 

Mine ynglings julekager er klart Jødekagerne! Da jeg var minder bagte min mor, søster og jeg altid Jødekager i december måned. Så hver gang jeg får eller ser sådan en. Så kommer der altid en masse minder frem. Det er også dem som,  jeg skal lave senere i dag. 

Der udover holder jeg, også rigtig meget af de her:

Fotor1207100222

brunkager, honningkager, klejner og havregrynskugler

De næste ting, jeg vil vise jer. Er ikke kager. Men jeg forbinder jeg stadig de her ting julen, så der tog jeg mig den frihed at tilføje dem til listen. Da min jul ikke vil være en rigtig jul, hvis de her ikke var der. 

Fotor1207101519julekonfekt, æbleskiver brændte mandler og  risalamande

Hvad for nogle er jeres ynglings julekager?

Mangler du ønsker eller gaver. Så find dem her via Årets Julegave 2013.
Jeg har selv fundet min perfekte gave, som i kan læse om her

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

