Decemberleg #5

Dag 5: Et kreativt indlæg

Jeg er altså ikke den bedste til at syg, eller være kreativ på nogle andre måder, udover at jeg tager masser billeder. Så der får i nogle af mine billeder, fra sidste December. Jeg vil have lavet et indlæg, med noget hjemmelavet is. Men det gik i vasken. Så det må blive en anden gang, hvis jeg prøver igen. 

                       

Mangler du ønsker eller gaver. Så find dem her via Årets Julegave 2013.
Jeg har selv fundet min perfekte gave, som i kan læse om her

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

2 thoughts on “Decemberleg #5

    • Mange tak 😀 Jeg er glad for at du kan lide det. Tjo man kan vel godt se det som noget kreativt. Jeg har bare altid forbundet med at kreativt, var sådan noget med at tegne, hækle osv. 🙂

Skriv et svar

