Inspirations billeder #33: Jul #2

Jeg bruger mere og mere Pinterest, og hver dag finder jeg det ene billede efter det andet. Det gør det så heller ikke nemmere at man både kan få den som en app. Nogle af de billeder som jeg finder, vil jeg vise jer med en lille tekst og et tema. Hvis i selv er bruger på siden kan i finde mig ved at søge Mabrsa.

I dag skulle vi snakke lidt om vi fælder eller køber juletræet til jul. Det har inspireret mig til at forsætte og finde billeder af julepynt og juletræer på Pinterest. Jeg kan bedst lide den klassiske jul, med farverne rød, og grøn. Men her på det seneste på år er der kommet flere og flere lilla ting. Og nu hvor jeg har set op til flere forskellige farver på Pinterest, kan jeg godt se at de andre farver også godt kan være pæne, så længe man bare sætter det rigtig sammen. Fx er jeg også mere og mere blevet vild med farven blå og hvid. 

Fotor120317530 Fotor1203174753Fotor1203175648 Fotor1203172333

Hvordan pynter du dit juletræ?

Mangler du ønsker eller gaver. Så find dem her via Årets Julegave 2013 på Coolstuff.dk.
Jeg har selv fundet min perfekte gave, som i kan læse om her

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

