Decemberleg #2

Dag 2: Julen – hvad skal der ske?

Pyh en hel del! Jeg har allerede kalenderen halvt fyldt med aftaler. Men det er alt sammen noget jeg ser frem til. Så det gør ikke så meget 😀 Her får i lige min liste med ting som jeg skal:

  • 3 gange i biografen. Her skal jeg se: Catching Fire, Ender’s Game og Hobbitten. 
  • Juletur til Malmø, med søster og mor. Håber at den bliver til noget!
  • Hjælpe min veninde med at få lavet en blog. + spisning og overnatning. 
  • Holde min søsters fødselsdag den 23 dec. 
  • Julefrokost. Der er en med familien den 26. 
  • Handle ind til nytår med vennerne den 28 dec.
  • Plus det løse

Juleaften skal vi holde hos min mormor og morfar. Vi bliver 9 i alt. Da min fætter og kusine holder jul hos os. Så det bliver min mormor og morfar, mor, søster onkel, kusine, fætter, papfar og mig. Jeg tror at det nok skal blive en rigtig hyggelig jul. Det plejer det ihvertfald at være. Vores juleaften er nok lige som de fleste her i dk. Vi får en velkomstdrink, spiser, danser rundt om træet og åbner pakker. Til sidst plejer vi gerne at slutte af med kaffe og hjemmebagte småkager. 

Her kan i se lidt billeder fra min sidste juleaften.

       

Mangler du ønsker eller gaver. Så find dem her via Årets Julegave 2013 på Coolstuff.dk.
Jeg har selv fundet min perfekte gave, som i kan læse om her

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

One thought on “Decemberleg #2

  1. Jeg kan godt forstå du vil se Ender’s Game, den virker rigtig god, så god at jeg nu er godt i gang med bogen (og den kan i den grad anbefales) 🙂

Skriv et svar

